Historia. Znaczy jak było.

zasadniczo jest tak:

Kefir jest tu od 20 lipca 2008 czy coś. Miał wszystko połamane i ropą śmierdział, łapę trza było obciąć, syf. Więcej o tej historii tu: http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=1&t=75265 on jest z Fundacji Kocie Życie z Wrocławia. A to Kefir wtedy – beznadzieja, ale mje wtedy jeszcze za kumpla nie miał.

Kefir - początki Kefir po amputacji 1

a ja to pojawiłem się później – jako kumpel, żeby Kefir się nie nudził i takie tam. W sumie kaszana, nie wyszło Dużej. Bo ja żem mjał być git i miły a nie jestem. Znaczy git jestem  i miły ale po mojemu.  Ja przyjechałem z Łodzi, ze schroniska wyciągnęły mje dziewczyny z grupy KOTYlion (o tu se poczytajcie”: http://www.kotylion.pl). Przyjechał żem w wjelkie święto 15 sierpnia 2009. O taki żem był:

morfeuszglowne 023

oka nie miałem, Kefir łapy nie ma. Dajemy radę. Opowiemy też o innych kotach, co to u nas na trochę były. Często to były gupie baby. Rzadko fajne goście do bicia się jak ten no Miciuś na ten przykład. Ten był git. Ale to później.

Zaglądajcie!

5 myśli nt. „Historia. Znaczy jak było.

  1. Chłopaki, trzeba przyznać, że byliście wtedy „ładni inaczej”. Macie bystrą Dużą, że zauważyła w was to „coś”. I szacun dla niej, że was wyprowadziła „na koty”.

Skomentuj

