jestem na wyjeździe

no. Jestem na wycieczce, takie wczasy czy tam spa. Kefir tęskni na 100 % procent.

Aha utyłem się okazało w Spa. 7 kg  ważę a było mniej. Niedobrze, mjał być git wyjazd a będzie głodowanie i fytnes czy coś.

Baba się dziś gorzej czuje… pomyślta o niej dobra? Jaka jest taka jest ale w sumie śmietnikowa baba, lubję ją. Czasem.

 

Zarz.. zażą…  pierniczę, zmuszę ich by mi foty zrobili to Wam pokażę. No.

Aha – Duża złapała na jakimś polu czy coś babę co ma 3 kolory i jej też to wycięła, co naszej babie, Znaczy kazał wyciąć, nie że sama wycięła. I ta baba już znów tam na tym polu czy gdzieś jest. A ja bende głodował i ćwiczył. Bez sensu. Jak wrócę wpierniczę WSZYSTKIM.  To będzie fytnes.

No.

3 myśli nt. „jestem na wyjeździe

  1. O matko Morf jak Cię męczą! Wpiernicz wszystkim to od razu kilogram schudniesz 😉 a nie, że Ci jedzenie zabierają. i dawaj foty, tylko ubierz se jakies leginsy na ten fytnes 😉
    Trzymam kciuki za Nelly! Oby się polepszyło malutkiej
    Trzym się tam Morf i nie daj sie!

  2. Nie jesteś gruby tylko dobrze odżywiony, bo sie sam odżywiasz, znaczy się, że dobrze. Też sie dobrze odżywiam i mam prawie 5 kilo, bo mam fytnes codziennie z Leonem gupkiem.

Skomentuj

