nie chciałem Was wystraszyć i zasmucić.

Wystraszyć to ja lubię Kefira i go gonić potem. Wam to chciałem tylko napisać, że trza pomagać i że każdy może i że koty i psy powinny być w domach a nie tam za kratami. Bo smutne to.

Jedna Duża dała cały wór smakołyków dla psów i ja dałem jeszcze jeden namiot i moja Duża to da tam. I Wy jak coś macie – to dajcie gdzie tam mieszkacie komuś, kto pomaga zwjerzakom. I pobawcie się z tymi zwjerzakami.A pamiętacie – żem pisał – że z opcymi psami łazili. No z taka babą Melanią. Git baba ponoć, wielce szalona. I znów chcieli do niej iść a baby nie ma ! Baba dom znalazła! O to ja Wam pokażę tę psią babę i zaglądajcie i nie smućcie się bo od tego to nikomu ani Wam ani nam lepiej nie będzie. Dobra? A tu foty baby Melanii co jest już w domu, foty som ze spaceru jak moi Duzi z nią byli. Mje nie wzięli.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

 

5 myśli nt. „nie chciałem Was wystraszyć i zasmucić.

  1. no git baba, trochę pierdek przy moim blondynie, ale ujdzie. A jeszcze nalezy dodać Morf, że każden kot powinien posiadać swojego sługe psa albo babe psa. To jest cudowne. My wszyscy w domu lubimy blondyna on wilece usłuzny jest dla nas kotów, a najbardziej dla mnie bo ja rządzę 🙂
    TygRych

  2. Nie wystraszyłeś. Siedzimy tylko od paru dni i zastanawiamy się czy robimy wszystko co można.
    Bylysmy w schronisku pare razy ale nie zniosłyśmy tego zbyt dzielnie.
    Sprobujemy kolejny raz, mniej emocji tylko potrzeba.
    Twoja Duża i Duży są Git.

Skomentuj

