coś żeśmy się pogubili

ale jaja, prawie żem hasło zapomniał, żeby się logować. Dużo się działo, ale mało wesołe to było. I jest.

Bo Baba Nelly niedomaga (za diabła nie wiem co to znaczy) aha – że chora, Kefir mówi. No chora, widzę… Biedna… Badajom, leczą, kochają, nawet baba mjała zabiegi różne takie i badania w wielkim mieście i czekamy, by jej lepiej było. Nawet ja czekam, bo ona fajnie potrafi mi w baniak przyłożyć. A Kefir znowu  choruje na sikanie i też go leczą i badają i takie tam a ja to ja –  wnerwjam ich a Duża mówi – „ach słońce ty moje puchate” do mje.

No więc nie mjeli my wakacji czy coś ale z dobrych rzeczy to mój wirtualny kumpel Stefan coraz lepiej coraz lepiej, tylko przez Nelly i jej chorowanie, znaczy niedomaganie (żem się nauczył słowa) to Duzi tam nie jeżdżą. Ale jak się wszystko poukłada, to pojadom.

To ja Wam Stefana pokażę i dziękuję tym, co go wspierali i dawali kotom zabawki i rożne takie tam, dużo tego przysłali mojej Dużej i ona dała kotom.

Obrazek

Obrazek

ObrazekObrazek

 

 

3 myśli nt. „coś żeśmy się pogubili

  1. Dużo ciepłych mysli przesylam dla Was! Zeby sie wszystko poukladalo!
    Morf dzieki za wiadomosci:)
    Codziennie zagladalam i patrzylam czy cos napisales:)
    A Stefan coraz piekniejszy 🙂

  2. To czymamy łapy za babę Nelly. Nasza baba też sie posypała trochem. Franka, ta co to ma FIV, była dziś sie badać i ma gorsze wyniki. Duża sie martwi ale Frana dobrze je i sie chyab ze stresu pochorowała przez tom małom Fosse co jom od niedawna mamy na tymczasie i co sie chce ciongle bawić ze mnom i Leonem. Franka sie nie bawiła odkąd mała jest aż do wczoraj, to się zaś bawiła jak mały kociak. Może jej siem polepszy. I oby siem babie Nelly polepszyło też. Bo takie baby co umiom prać po pysku to ja mam do nich rispekt.

Skomentuj

