pewnie też taki byłem

ja, albo Kefir albo baba Nelly Kropka. Znaczy, że mały byłem. Może miałem rodzeństwo, może nie miałem. Chyba nie byłem długo z kocią mamą bo nie umjem być jak kot, Duża tak mówi, że jestem agresywny i socjopata i takie tam ale mam oko pełne miłości. Się wie! Ale do rzeczy. Każdy z nas był kociątkiem takim słodkim, co każdy je lubi a potem my zostali dorosłymi kotami albo starymi.  I wtedy ludzie już nie mówią „iiiii jaki słodki” i schroniska są pełne takich kotów.  Stary kot to kociak tylko później, tak Duża mówi.  A czasem i kociak ma trudno od początku. O patrzcie tu – małe to, zaklejone ropą, brudne takie i piszczy. Samo jest, nikogo nie ma. W schronisku o nie dbają, karmią, nacierają maściami, oby mu się udało. Dalimy mu specjalną poduchę do grzania tyłka i mjentkie poduszki do wtulania się. On albo ona nie ma nic i tak zaczyna życie. W sumie może z niego być git kot. Ja też taki byłem.

Powie ktoś „iiii jaki śliczny” ?  Bym chciał, żeby ktoś go pokochał.

Obrazek

5 myśli nt. „pewnie też taki byłem

  1. iiii, jaki śliczny maleńtasek! Jak można takiego nie pokochać?
    Pięknie Morf napisałeś. Każdy był kiedyś mały. Trzymam kciuki za to bure kociątko, żeby zdrowo się chowało i znalazło swojego człowieka.

  2. A ja dzis do Macka mowilam, ze kiedys byl malym koteczkiem, ale w Jego przypadku slowo „maly” brzmi dziwnie, bo On wyrosl na ogromnego kota 😀

    Dobrze ze Wy pomagacie takim bidom. Jak bedziemy miec zabawki to Wam podeslemy:)
    A koteczek wyrosnie na pewno na slicznego i dorodnego kota

  3. Ja, jak żem był mały to że mjeszkał w śmietniku i żem jat śnieg jak nic nie było do jedzenia, a jeść się chciało. Potem mje auto potrąciło, a żem miał tylko 2 miesiące. Ciemszko było ale tera jest git. Żeby sie małemu poszczęściło też i mjał pełne kichy i kibase.

Skomentuj

