ogrodnikowanie jest trendy

to żem se chciał poogrodnikować. Mają na balkonie komiczne ziele w skrzynkach. Żem je chciał obczaić i spulchnić, jak każom w gazetach. I chciałem tę trawę skubnąć, co tam też jest.

Coś kurna poszło źle. Ale w sumie fajowo mi wyszło ogrodnikowanie, planuję powtórzyć, ale skala trudności wzrosnęła czy wzrosła, Kefir tak mówi, bo krzesło od parapetu odsunęli i nie mam jak wejść do upraw.

Paczcie: coś nie tak z uprawami:

Obrazek

przyjrzał żem się dokładniej a potem żem odpoczywał po pracy:

Obrazek

Obrazek

5 myśli nt. „ogrodnikowanie jest trendy

  1. Pewnie za suchy, cza by podlać 😉
    Duża sie pyta co to za ziele, bo jej sie podoba. My nie mamy kfiatów, bo Sibel wykopuje ziemię ale Duża naiwnie wierzy, że może tym razem nie będzie, hehe 😛

  2. to som miechunki czy coś. Popsuły się, bo spadały parę razy. Uwaga – są niedobre dla kotów, nie wolno ich jeść. Ja szukam tam mojej mega trawy co tam już jej prawie nie ma, bo żem ją zniszczył.
    Mamy też kocimiętkę.

Skomentuj

