film Wam puszczę.

obczajcie film. To o kaliskim schronisku, stamtąd to jest baba Nelly i był Żwirek no i te gnojki z kibla. I mój wirtualny kumpel Stefan. I Riddick i Bulinek i Dymek, co umarli… Smutne trochu. Sam wiem, bo jak byłem w schronisku to tez mało nie umarłem. A duży byłem i dorosły.

Aha  – na samym początku filmu jest taka młoda Duża Ola z jasnym warkoczem. Ona uratowała babę, jak Baba umierająca  gdzieś tam w krzakach była i się o nią troszczyła w schronisku wiele miesięcy i potem dzięki niej w sumie moja Duża wzięła Babę. To bardzo piękne, co Duża Ola zrobiła. Tylko Baba nie jest piękna. Tylko na mje syczy.

Potem jest taka Duża w ciemnych włosach, ona to kotami się zajmuje bardzo. Git.

Film smutny jest trochu. I nie ma w nim kotów. Ale psom tam często jeszcze smutniej jest niż kotom. Tak mi się wydaje – one straszniej chcą człowieka, spaceru. Pamiętajcie o tych psach. Tam i w schroniskach innych. Trzeba misek, koców, zabawek, szmatek ale trzeba też domów i serca. I też kasy na leczenie. Jak coś macie, to się podzielcie z jakimś schroniskiem czy taką organizacją co pomaga.

Jedna myśl nt. „film Wam puszczę.

Skomentuj

