słodko. kurde słodko.

Niektórzy lubią różowe i słodkie. Ja tam wolę kaczusię z ziemniaczkami. Ale dobra, dla tych, co lubią słodko, słitaśne fotki mam.

aha – obczajcie też podstronę „blok reklamowy” nowości tam wrzucam

Moje foty będą też, ale to później. Na razie gnojki zakiblowe. Obczajcie:

Obrazek

niebywale słodkie. I jeszcze tu:

Obrazek

no i aż do  wymiotów słodko, ale dobra, macie:

Obrazek

a tu jeszcze prawie byśmy się ich pozbyli, tak żem planował, myju myju,

ale Duża je zauważyła w pralce:

Obrazek

planuje coś, gnojek, na pewno.

Obrazek

dość tej słitaśności, bo mje skręca normalnie

Obrazek

4 myśli nt. „słodko. kurde słodko.

  1. Nasze tez Nas wnerwiajom. Duza ich sie pozbyc ich nie moze. Ja opanoway jestem, ale strace cierpliwosc i gnojom wpieprze, a lape mam ciezkom.
    w listopadzie do mnie na strone ,tzn do Felki se zagladnij to i ja zamieszcze te slitasne gnoje. do porzygu takie piekne som.
    Maciek niezadowolony

    • mam to samo. pociecha w tym, jak mówi Kefir, ze będą takie potem jak ja. Albo Baba Nelly. Albo jak Kefir. Twister ma na mje zadatki, jest git. Ale słtaśność ma wjelką też. A Niglet to normalnie serca kradnie. Nie żeby kurzęce, tylko ludziom kradnie , że taka śliczna.A to niezła morderca jest. Widziałem, co z myszkami i sznurkiem robi. jest nadzieja.

Skomentuj

