technologie są w porzo. jak mają sznurek szczególnie.

zaprzyjaźniam się z technologią. Kefir mówi, że wkraczamy w świat cyfrowy i jakiś debilny czy dygitalny. No nieważne. Chodzi o to, że Duża ma tera możliwość wszędzie nam kupić karmę i żwirek i o nas zawsze pisać bo ma tabliczkę taką do internetu co nawet w ludzkiej kuwecie może jej używać. W sumie mje to nie obchodzi zbyt ale pokrowiec ma na tę tabliczkę taki, że muszę Wam pokazać. Ja żem jest na tym pokrowcu. o:

Obrazek

Obrazek

a ten sznurek do zapinania  się fajnie poniewiera i maltretuje, czego moja Duża nie rozumie. Aha: uszyła mi takie coś komiczne Duża Milena. Jak kto też takie chce czy jakie inne to możecie do niej pisać:

milenakazmierczak88@wp.pl

4 myśli nt. „technologie są w porzo. jak mają sznurek szczególnie.

  1. My mamy od Mileny coś co DUża nazywa : sztuka, ja tam nie wiem, bo dla mnie sztuka to jest mięcha, które można porwać. Ale są dwie takie sztuki -właśnie czekają na ramy i wiszą u Dużej
    A teraz chyba chce nam zamówić jakąś sztukę – byleby smaczna była
    Lilka

Skomentuj

