żem medialny jest.

no. To dowód na to, że osobowość mam, bo urodę ponoć wontpliwą mam. Tu mje pokazują i mądrze piszą. Bardzo mądrze. I ja żem jest na obrazku, pokazuję ducha świąt czy coś.

https://www.facebook.com/JaPaczeSercem?fref=ts

ale do rzeczy. Poproszę (tak podchoinkowo) cobyście klikali – szczegóły są tam gdzie pisze „klik klik klik” czyli tu:

https://kefirimorfeusz.wordpress.com/fszystko-jest-tu-eko/

A tera tak:

Dawno nie było tu Baby Nelly. Ja tam nie wjem, ale pewnie ktoś chce ją zobaczyć. To macie – fota z dzisiaj. Baba z jednej strony:

Obrazek

Baba z drugiej strony:

Obrazek

jak widać Baba z obu stron jest Baba i tyle. A Wy się zachwycajcie.

 

5 myśli nt. „żem medialny jest.

  1. Baba przepiękna! 🙂 A ja mam wieści od Ptysia, który przez kilka dni będzie przebywał u ciotki Ewy, a potem wio, do domku stałego 🙂 Jednooki bandyta szaleńczo biega z mychą i ma wielki apetyt 🙂

  2. Jaka cudowna! A ja wczoraj patrzylam na jej zdjecie!
    Wyglada przepieknie! Sliczne oczka sie zrobily i futereczko takie ladniutkie! Kochana Nelly ❤ Trzymam kciuki caly czas za Jej dobre zdrowko!

  3. ciocia wygląda pięknie, czyżby dlatego, że ma od nas spokój? A co do ciebie, wujku, to lepszego reprezentanta wybrać sobie nie mogły te wszystkie wyjątkowo widzące koty 🙂

  4. Piękna panna 😉 Dzięki za wiadomości o Ptysiu 😉
    A Wam Chłopaki, Waszej Babie i Dużym – Zdrowych, Wesołych Świat , kaczusi z ziemniaczkami i wielu wielu głasków

Skomentuj

