Notatka na marginesie

sztuka. i to nie mięsa.

Duża chciała pomóc kotom i se sztukę kupiła. Sztuka… malowana baba z takim futrzakiem. Taka słynna jakaś tylko namalowana przez inną Dużą co ma talenta. No i nasza Duża se kupiła, bo ma już dwa obrazki (znaczy sztukę). Kiedyś Wam pokażę  – jeden obrazek to nawet kota ma. Ale wróćmy do ad rem czy jakoś tak jak Kefir mówi.

Mam tę sztukę i jeszcze nie wisi. Jakbym ja był zamiast tego futrzaka, byłoby bardziej sztukowo. Ale nic, ta sztuka pomogła kotu:

https://www.facebook.com/events/602376033144734/608526889196315/?comment_id=609348759114128&notif_t=like

a tu jestem ja i sztuka:

Obrazek

a tu widać, że ta baba z obraza ma futrzaka:

Obrazek

5 myśli nt. „sztuka. i to nie mięsa.

  1. Widok sztuki odebrał mi głos o_o !
    A jakby ktoś kto ma talenta namalował Morfa, Kefira i Babę? razem ? przytulonych? Nie powinno być trudno :))
    A futrzak nie jest łysy tylko … płowy 🙂

Skomentuj

