jesteśmy na sprzedaż.

powaga. można nas mjeć w uszach, co pomoże takiemu kotu, co przez ludzi cierpi. Na badania i operację mu trzeba. Tulinek ma na imię i będą go w takiej komorze prześwietlać po milimetrze i szukać jak go naprawić. Kupę kasy to kosztuje a naprawianie go potem jeszcze więcej. Jakby kto chciał, może se mje i Kefira kupić tu:

http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=20&t=159801

a o Tulinku też pamiętajcie i zajrzyjcie do niego:

http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=1&t=159642

Chciałbym pisać tu więcej jakiś super rzeczy a niektóry piszą, że treści mało i nie wiadomo o czym to jest…. ale ja muszę jakoś pomagać, słitaśnie nie umiem…. dzięki, że jesteście, nawet jak nie jest słitaśnie.

Aha – żeby nie było, że taki jestem nie słodki. Paczcie – Duża z Wrocławia podarowała mega Smerfa dla schronu i koty w nim słitaśnie pozują:

P1130327

P1130395

P1130355

Reklamy

2 myśli nt. „jesteśmy na sprzedaż.

  1. Morf Ty pisz co masz pisac i nie przejmuj sie jak ktos gada glupoty! Ja uwielbiam czytac co Ty piszesz i to sie liczy!
    A Smerf jest wielce super Git! Widac ze kotki bardzo z niego zadowolone! 😀

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s