komunikat specjalny

To ja, Kefir. Rzadko piszę, bo jednooki spaślak mi nie daje ale dziś muszę napisać, że Morfeusz źle się czuje. Wczoraj źle się czuł i całą noc też, Duzi martwią się ale myślimy, że Morf z tego wyjdzie. Nawet ja tak myślę, bo wredny może i jest i gbur  ale zawsze kot.

Pomyślcie o nim i o jego całej morfoidalności, żeby wrócił do zdrówka.

Ale mam też dobrą wieść – morfologia morfa jest morfoidalnie dobra, tak lekarze mówią. A co więcej – odmłodzili go, bo taki stary jak w papierach to on nie jest. Eeee tam. Jest stary ale nieważne. Ważne, żeby się w końcu zebrał i zaczął morfoidalnie rządzić. I tak mnie nie dogoni. Bo jestem sprytniejszy.

A jeszcze Wam zdradzę, jak Duża mówi do Morfeusza tak czule… mówi Trofik do niego, to skrót od TROFOZOIT. A co to takiego? A zobaczcie sami:

http://portalwiedzy.onet.pl/43069,,,,trofozoit,haslo.html

 

czyż nie ujmujące?

 

 

 

6 myśli nt. „komunikat specjalny

  1. Hej wujku Morfeuszu bez wygłupów prosimy, wracaj do zdrowia raz dwa, bo ci zrobimy wjazd na chatę. Pozdrawiamy Niglet i ja, Twister znaczy 🙂

  2. Strasznie dużo trudnych słów w tych wyjaśnieniach jest .. Ale ważne, żeby spełniły się życzenia ludzkokefirowe. Natomiast stwierdzenie:’ wredny, gbur, ale zawsze kot’ jest bardzo trafione w odniesieniu do wielu innych kotów 🙂

Skomentuj

