jestem. i mam rady.

no się udało. Ale strachu im napędziłem, nawet doktorom. Bo jak się mje znieczula, to ja świruję i takie tam.

Ale co chcę powiedzieć – musieli mnie zbadać. I poważnie – trzeba się badać, a jak się jest starym kotem to już musowo. Opłaca się, bo może szybko wyłapać jakieś choroby i wyleczyć. Bo jak nie wyłapiecie i nie wyleczycie, to trza będzie jeść beznadziejną karmę leczniczą i brać durne leki a nawet zastrzyki. Że o czopkach nie wspomnę. Więc warto się badać.

No i teraz ja wiem, że poza tym, że świruję od znieczulenia, to nic mi nie dolega. Oszczendzę Wam szczegółów GDZIE mi zaglądali, CO mi oglądali, i ILE czegoś tam wycisnęli oraz JAK się zachowałem. Uwierzcie mi, Kefir ma razję mówiąc, że – cytuję – zapisałem się złotymi zgłoskami w annałach przychodni.

Złotymi czy nie – sprzątania mieli sporo.

Ale jestem zdrowy, mam git zęby i śliczny jestem w środku, co widać na komicznej czarno białej focie. I mogę se jeść co chcę a nie jakieś lekarstwa.

Czyli warto było. No fakt, jakbym se dał badania zrobić normalnie, byłoby łatwiej, ale ja se nawet nie dam do ucha zajrzeć, taki jestem.

Teraz żem jest idealnie boski i szykuję się do zwyczajowego gonienia Kefira i jęczenia pod drzwiami.

Dzięki, żeście o mnie myśleli. No.

3 myśli nt. „jestem. i mam rady.

  1. Aleś chłopie napędził stracha! Gratulujemy i trzymaj się Czarny Bracie zdrowo i nie siej już więcej paniki…choć w sumie dobrze że żeś dał popalić vetom, a co? tylko my mamy cierpieć jak nas kłują i macają? Zdrowia Morf!!

Skomentuj

