nadrabiam. powaga.

ale mi gupio, że tak se zaniedbałem bloga. Sam nie wiem, czy chcecie zaglądać czy nie. Kurde. To nadrabiam! Zachęcam coby z nami być. No to lecimy.

W schronisku Duża bywa. I skonstatowała (Kefir napisał – dla mje za trudne i wolę się gumką recepturka strzelać w nos w tym czasie) – no więc zauważyła czy coś, że wiosna wraca i to dobrze i koty wracają z adopcji, a to dramat.

One wracają, bo ludzie mają alergię. Czasem to wymówka (czyli takie coś typu „Morf nie wyjdziesz na korytarz bo Duża jest po kąpieli i ją zawieje) albo czasem to i prawda.

Duzi, jeśli bierzecie zwierzaka, sprawdźta wczęsniej czy macie tom alergię. Idźcie gdzieś, gdzie są koty, dużo razy, głaszczcie, tulcie, sprawdzajcie dłużej co i jak. Do schroniska pójdźcie se do kociarni. Obczajcie, czy potem smarkacie i Was co swędzi czy nie. Pomyślcie, nim się zdecydujecie. I poczytajcie o tym i poradźcie się.

Mam nadzieję, że te koty co je oddali szybko znajdą dom.

To Julian – git młody gościu, niezły ogrodnik (sprawdźcie w ogłoszeniu)

tu ma ogłoszenie:  http://tablica.pl/oferta/julian-czy-dostanie-druga-szanse-CID103-ID5ox9x.html

Obrazek

i Fasolka, a Fasolka to siostra Groszki z jednym oczkiem, Groszka w domu a Fasolka wróciła…

tu ogłoszenie:  http://tablica.pl/oferta/fasolka-koteczka-szuka-swojej-szansy-CID103-ID5ovZb.html

Obrazek

2 myśli nt. „nadrabiam. powaga.

  1. Ja mam alergię, a w szczególności na tych co oddają koty z powodu alergii..
    Mamy XXI wiek, leki które odpowiednio dobrane pozwalają zapomnieć o alergii, mam dwie panny w domu i już żadnemu lekarzowi nie mówię o zwierzyńcu 😉 I.. nikt mnie nigdy nie zapytał czy mam kota ..
    Tak więc – życzę by te śliczne kociaki, których Duzi tak potraktowali znaleźli cudowne odpowiedzialne domy

  2. Nie łapiemy o co chodzi, jak można wziąć zwierzaka, a później go oddać. Ludzie decydujcie się na adopcję odpowiedzialnie!! Prawda wujku 🙂

Skomentuj

