mam dla Was Perełkę.Powaga.

Perły są piękne, kosztowne i rzadkie jak moja kupa czasem.

Mam dla Was Perełkę! Mała, taka mniejsza ode mnie i dużo lżejsza, uśmiechnięta, baaaardzo wesoła i aktywna, choć nie szczeka.

Pani jej umarła i Perełka jest w schronisku, gdzie nie ma miejsca dla takich małych, domowych, z krótką sierścią, Perełka jest trochu dorosła. Ma tak ze 12 lat ale wcale nie widać, żeby była jakaś stara, po mnie też nie widać. Może ktoś by pokochał Perełkę? Fajna jest. Duzi kupili jej szeleczki i smycz, dadzą jej, coby była wyszykowana do domu.

Może ktoś szuka takiego uśmiechniętego psiaka do kochania i na kolanach trzymania?

tu ma ogłoszenie:

http://olx.pl/oferta/perelka-usmiechnieta-suczka-szuka-domu-CID103-ID5GSFF.html

Obrazek

2 myśli nt. „mam dla Was Perełkę.Powaga.

Skomentuj

