no to se pojechała.

Dobre się z gorszym przeplata, mówi Kefir. Ja też to wiem, bo mi zmieszali chrupy dobre z niedobrymi i wjelki mam dylemat jak się tych niedobrych pozbyć.

A teraz Wam powiem, ostatnio były niedobre rzeczy. I smutne. A teraz GIT sprawa, jak te dobre chrupy z kaczusią – Perełka mam dom !!!

No i git. I Duża miała takie losy do drapania i se wydrapała z nich 14 zeta i też uznała, że to git. Może kupi dobre chrupy.

No i jeszcze – wygląda na to, że jedziemy do dużego miasta na majówkę. I tu napiszę, żeby jak kot JEDZIE  to był w kontenerku na czymś mjentkim i miłym. Tak bezpiecznie jest. I niech kot ma obrożę z adresówką.

Ja zaś jadę na kocu przypięty pasem specjalnym bo nie lubię kontenera i wyję wjelce. A tak se siedzę i obczajam świat. Ale jestem przypięty porządnie. Bo raz żem miał słabe przypięcie i żem wyskoczył z auta i biegł i Dużej mało serce nie wyskoczyło ze strachu. No to pamiętajcie – kota trza bezpiecznie wozić.

Zobaczymy co tam z tymi planami będzie, ja korzystam ze słońca a Kefir mje wnerwia bo ma lepsze miejsca. Mądrala.

No to majówkujcie.I możecie se przypomnieć, co robiłem w ubiegłym roku na majówce. Też było git.

Jedna myśl nt. „no to se pojechała.

Skomentuj

