kłopoty ze snem?

Ja tam nie mam kłopotów ze snem. Po śniadaniu se śpię i potem też se śpię a tak koło 4 rano to nie śpię i robię Dużym kłopoty ze snem. Ale to już ICH problem. Mam jednak rozwiązanie. Eryk mi podpowiedział, bo Eryk jest ekspert od spania i sr..a. Ale od spania bardziej. On normalnie se stoi i cyk – zasypia.

No i se turlałem kulkę z folii i paczę – a Eryk rozwiązuje se problem ze snem. Kefir mówi, że inhalował związki oszałamiające czy coś i dlatego śpi. Problem jednak rozwiązał, paczcie:

Obrazek

Obrazek

 

ale żeby nie było – nie oszołomił się całkiem, żyje, paczcie:

Obrazek

 

4 myśli nt. „kłopoty ze snem?

Skomentuj

