Kefir. Imię dla wyjątkowego kocura. Dom poszukiwany!

No trochu przesadziłem. Ten mój Kefir to żaden tam wyjątkowy nie jest.

Ale dobra, do rzeczy. Oprócz tego mojego Kefira to przedstawiałem Wam kiedyś Kefira ze schroniska – też bez łapy, też czarny i szybko dom znalazł:

https://kefirimorfeusz.wordpress.com/2014/03/03/kefir-szuka-domu-no/

https://kefirimorfeusz.wordpress.com/2014/03/13/krol-kefir-rany-jak-to-mozliwe/

https://kefirimorfeusz.wordpress.com/2014/04/10/pamietacie-kefira/

 

i teraz NIEBYWAŁE – jest jeszcze jeden Kefir, co to domu szuka. Kocur na schwał znaczy, że GIT.

Mieszka se w domu tymczasowym w Sieradzu. Może komuś w oko wpadnie? Kefir to imię dla wyjątkowych kotów. Powaga. A temu dodatkowo morfoidalnie z oczu paczy.

Tu ma wątek na miau.pl:

http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=13&t=163705

 

a tak wygląda:

6314f66404c79244med 3cdd64384630856dmed

 

 

 

 

Reklamy

Zielony na tymczasie i niebywała obniżka w tesco

Jest tak: Duża siedziała w łazience i paczy a tam wielki owad. Wjelki wjelce.

I mówi, że trzeba ratować. Duży się zaopatrzył w mopa do przesunięcia owada i kufel do złapania owada. A Duża se przypomniała, że on chyba cały dzień (owad, nie Duży) w łazience siedzi i pewnie głodny. No wjęc kazała Dużemu japko wodą pokropić i cukru dodać. I żeśmy mieli na balkonie zielonego tymczasa, obżarł się niebywale, umył pysk i te komiczne nogi i czułki i se poleciał.

Paczcie:

Tymczas je i pije:

IMG_0418

tymczas se wypoczywa:

IMG_0423

i poleciał sobie 🙂 Gały mjał fajne i fajnie jadł. Zuzę mu musieli zamknąć, bo ona by go pewnie upolowała.

Aha z innej beczki – pamiętacie te tescowe promocje ?

https://kefirimorfeusz.wordpress.com/2014/07/25/piatek-zakupuf-poczatek/

Duża do tesco napisała, zdjęcia załączyła i odpisali Dużej, że przepraszają, że jakiś błąd bla bla bla

……. ale tego samego dnia takie promocje były w tesco:

IMG_0417

czyli jak nie wiesz ile wcześniej kosztowało to dopiero się cieszysz promocją! 

I napisali, że dziękują za CENNE informacje ale jak Duża zapytała czy się zrewanżują drobiazgiem jakim za tę cenność i ważność  to odpowiedzi nie było.

 jeszcze tesco  napisało, że ma nadzieję, że będziem jego klientami nadal, ale jak oni nas jak durniów traktują?

Eryk ma psicę a Zuzanna bakcyla i Zylexis

……. zadaje się z PSEM ! A konkretnie z psicom Aldonką. Paczcie, ledwo tydzień minął a Eryk już normalnie se psa wychował i mu z miski pije. Zdaje mi się też, że Eryk wziął i urósł.

Obczajcie, dodam, że Aldonka zgodziła się na publikację foty. Słodko wyglądają. W sumie też bym taką psicę mógł mjeć a nie  tylko niemrawego Kefira.

IMG_20140725_222424

Poza tym Eryk drze się o jedzenie, poluje na mrufki i rozdaje całuski. Tak jego Duzi piszą. I se spaceruje z tym psem znaczy psicą i se motyle obczaja.

No nic, ja też rozdaję całuski, tylko drugim końcem i nikt się nie zachwyca.

Jakby kto chciał też git kota ale w innej barwie, to ja Zuzę polecam, ale ona ma wjelkie wymagania też, bo delikatna jest. I na te oczka choruje. Wyszła jej jakaś zwykła banalna (jak mówi Kefir) bakteria w tych oczkach a wyleczyć się nie daje.

Znaczy –  Zuza wjelce słaba, chociaż na to nie wygląda i ma słabą samoobronę czy coś. Dostaje Zylexis dzięki dobrym Dużym, co się dołożyli do tego. I oczka powinny być git niebawem. Jeden zaszczyk już dostała, dwa jeszcze dostanie.

Wszyscy mówią, że jest piękna i urocza. Ja ją trochę czasem pogonię ale mało, naprawdę.

Wesołego niedzielowania.

 

 

Piątek, zakupuf początek.

W piątki Duzi często jeżdżą po zakupy. Dla siebie –  nam nic nie kupują. Może i lepiej, bo nam w internecie kupują dobre rzeczy i taniej a w sklepach to są norrrrmalnie morrrdercze promocje dla kotów.

Paczcie tu, promocja w tesco na łopatkę do kuwety:

IMG_0378[1]

Taka sama była na obróżki 🙂 tylko zamazywali tam gdzie jest cyfra przy „było” ale i tak BYŁO widać, że „jest ” i „było” to ta sama cyfra 🙂

ale co tam dla Dużych też tam była kiedyś git promocja, mogli kupić se cukierasy smakowite  i oszczędzić ZERO procent 🙂

IMG_0178[1]

 

NO TO UWAŻAJCIE NA ZAKUPACH !!!!

jak przeżyć upał. Porady Zuzanny.

Weź se misę z wodą. Se popij, a potem zrób z niej zabawkę! Potrzebna niestety pomoc Dużych, ale niewielka.

Takie komiczne rzeczy jak: kostki lodu albo plastikowy sztuczny lód będą potrzebne. Zmrożone mocno.

Wrzucamy je do miski i Zuzanna dostaje obłędu ze szczęścia, poluje, chlapie okrutnie, ślizga się po podłodze na krzywych łapach i jest wjelce zachwycona.

Wariant ze sztucznym lodem obfociliśmy i pokażemy. Ale wariant z prawdziwym lodem jest git, bo Zuzanna gapi się jak zaklęta, jak lód się topi. A jak się stopi, to Zuzanna SZUKA lodu pod miską, obok miski, zagląda strasznie, łapką miskę paca i ZA NIC nie kuma, co się stało. Git patrzeć na takie gupie kocie dziecko.

A teraz paczcie na zabawę Zuzanny. Ma sztuczny lód w kształcie liter, nauczy się z nich słowa „cinzano” bo takie są te litery. No nie wiem, czy to jest słowo dla dziecka…

IMG_0370[1] IMG_0371[1] IMG_0372[1] IMG_0373[1]

On ma urodziny. Kefir znaczy. Szóste.

 

No. Więc dziś mija SZEŚĆ lat, od kiedy Kefir jest z nami.  Ja całości nie pamiętam, bo żem przyszedł rok później ale Kefir przyjechał ze sześć lat temu. Ja mam urodziny PIĄTE niedługo – 15 sierpnia. Weźcie sobie już zapiszcie.

A co do Kefira Jubilata -tu jest o nim trochę na stronie fundacji, z której jest:

http://www.kociezycie.pl/?action=strona&site=74

Od tego czasu żeśmy się przeprowadzali ze dwa razu i żeśmy mjeli wiele tymczasów i innych takich tam.

Się działo.

Kefir stracił zęby, nogi już nie mjał, siwy się trochu zrobił, za to poweselał znacznie. Kiedyś był markotny i nie bawił się a tera to kwęka wciąż chce:

tasiemkę, otworzyć szafę,

głaskać, karmić,

tasiemkę ze sznurkiem,

na korytarz, na balkon

i sznurek z tasiemką i tak w kółko.

Poza tym mjał kamień w pęcherzu:

https://kefirimorfeusz.wordpress.com/2013/09/02/kamyczek-od-kefira/

P1120095

i grzybicę. I nadwagę. Ale już nie ma.

Ogólnie nie wiemy ile ma lat, może 11 a może 14. Tak jakoś.

 

Happy Birthday Kefir, gupku Ty.

Morf.

 

I przestań się tak dziwić, MASZ URODZINY !

IMG_7954

P1020664

Jakbyście chcieli jaki prezent mu dać, to ja wjem, co on chce.

 

 

 

Gremlinek Bols [*]

IMG_0375[1]

To jest ten fajny czarny diabełek, co go w łikend Duzi ratowali. Ale się nie udało. Szkoda bardzo, taki z niego szatanek mały był 😦  Ot niby był zdrowy i szczepiony i bęc – jeden dzień i bardzo się wszystko zepsuło. My z nim siedzieli i go pilnowali. Zasnął spokojnie. Pomyślcie proszę co można zrobić dla Gremlinków takich. Można wiele.

 

jest nas znów czy, tszy czy tam troje i pierwsze Fszystko wylądowało w schronisku

Eryk pojechał. Strasznie Duzi się smucą bo pojechał ale i cieszą, bo pojechał.  Nie kumam ich. Niech się zdecydują.

Ale Erykowi życzymy Domu Na Zawsze i Miłości Na Zawsze.

Kot z torebki jest już na swoim 🙂

A dziś jedna taka sprytna Duża przyniosła mje zabawki. Sama zrobiła, ale w sumie miałem raczej pisać, że dziś dzięki tej Dużej i jej akcji zbierania PIERWSZE FSZYSTKO w tym sezonie trafiło do schroniska!!!!

P1150052

Koce, kocyki!!!! Nawet nowiutkie w woreczkach!!! Zabawki własnej roboty, garnki przeróżne – super 🙂

Dzięki Duża Kasiu!

Aha ja szczególnie dziękuję za wymęczenie Zuzy zabawą, Zuza do teraz śpi 🙂

Wjem, że niebawem pocztą przyjdzie wjęcej Fszystkiego 🙂 dziękuję tajemniczym pomagaczom!!!

Gipsik – czarny kot po przejściach w przejściu

Nie ma imienia chyba, albo pewnie ma a ja żem zapomniał. Aha już żem se przypomniał.

Nazywa się Gipsik.

Od gipsu, bo miał nogę złamaną. W każdym razie dzikus z niego jest tak trochę ale pogłaskać można i na łapkę po starym wypadku nieco kuleje. I pewnie adopcyjny nie jest i nie będzie…. To może ktoś mu nada imię i zaadopci wirtualnie?

Gipsik – kot z przejścia i po przejściach:

IMG_0299[1]

 

Bo jemu trzeba dać szanse na bycie przylepą większą. Młody jest jeszcze i zdrowy.

Wjem – był u nas taki Miciuś Maciuś. Dziki dzik z połamaną miednicą, tylko wtedy dał się dotknąć, jak był głodny i jadł. Potem siedział po kątach. A wjelki był !!! Większy ode mnie i super kumpel. Ale ludzi się bał okropnie, aż żal było patrzeć jak taki wjelki kocur się telepie przy człowieku. Ale ludzie dali mu szanse i znalazł dom i spał z tymi ludźmi w łóżku.

O tak wyglądał:

P1090506

A Duża obczai Gipsika lepiej w weekend, to więcej napisze.

Gipsiki takie mają ciężko, nikt nie mówi – o jaki słodki kotek, przemyka taki Gipsik gdzieś i tyle. A co, on serca nie ma? Albo nie chce na podusi spać? A na rękach nie każdy lubi być. Kefir na przykład pierzcha (mam nadzieję, że to znaczy „ucieka” bo jak mnie Kefir w konia zrobił tą podpowiedzią to mu futro obskubię). No.