no to mam urodziny

pjonte. W domu. Bo tak ogólnie to mam pewnie z 12 albo i 15 lat albo coś. Nie wiadomo.

Jak mje brała Duża ze schronu i z Kotyliona (kotylion.pl) to żem mjał mjeć tak koło 10 lat.

To se dodajcie sami. Ja żem dodawał pilnie świeczki, co żem je od Was dostał. Jakieś 150 świeczek!!!! Na tort mój i Kefira! GIT. Pomożemy schronisku, jakiejś biedzie kociej! Dziękuję!

A tera czas na wspomnienia.

Wszystko o nas to jest we wpisie z października „retro coś tam”. Se możecie w kalendarjum znaleźć.

A o mje tu:

Byłem poobijany, z wydłubanym takim okiem i żem nie chodził tylnymi nogami i żem był wychudzony z wjelkim łbem. Potem wyleczyli mje i żem chodził i oko zaszyli i mje zaopiekował Kotylion ale to też już Duża mje chciała i mje tam w Łodzi w szpitaliku kazała leczyć i żem potem przyjechał do niej. I żem był coś jak agrest… kujący znaczy agrestywny czy coś. I Duża się martwiła i mje się z tyłka lało, żem nie czymał kupy wcale. I tak mje kochał mimo wszytsko i żem wydobrzał i mi jest git, choć mam trudny charakter i wrażliwą psychikę i muszę czasem leki brać takie tam. Ale cukierasy dostaję i kaczusię i ganiam Zuzannę. No i tyle.

Jak wyglądam – wjecie. Jak wyglądałem – pokażę:

tu jestem w schronisku.Po lewej widać, jak żem nie chodził tylko mi się zad ciągnął.

16ty120709526.th 150709051 (2)

tu jestem pjerwsze dni w domu, albo tygodnie. Mam piłkę z wąsami i mam ją do dzisiaj!!!

I mam oko zeszyte czy coś.

P1020784

a tak wyglądam  dziś i ważę se 6,7 kg i powiem Wam, że trzeba wziąć kota ze schronu, z fundacji, z domu tymczasowego, coby uratować. By mje nie uratowali, bym nie jadł kaczusi dziś.

W pjąte urodziny dziękuję Kotylionowi z Łodzi i tej wetce co mje leczyła – Anna Mrozek to była i mje oko naprawiła, I dała Dużej instrukcję obsługi dla mje – do dziś ją mam „Kochać, rozpieszczać, nie panikować”. NO.

DSC04741

TO TERAZ PREZENTY I ŻYCZENIA RAZ RAZ !!!!!

13 myśli nt. „no to mam urodziny

  1. Morfeuszu Zycze Ci zdrowka przede wszystkim! Cobyś był Duzy i Silny żeby móc nieraz przyp… swojemu kotkowi do bicia;) Bądź szcześliwy i dawaj szczescie swoim bliskim 🙂 Pisz na blogu jak najwięcej bo mega radość Nam dają Twoje wpisy no i ratują dużo kocich żyć! Wszystkiego NAJLEPSZEGO!! STO LAT Chłopie! 🙂

  2. To ja raz jeszcze, poczekałam z tego umiłowaniu do Ciebie, Morfie – oby Tobie, Wam wszystkim dobrze sie działo, a że armat to tez działo, to oby Wam się dobrze armaciło 🙂
    I obyś tak czarował dalej i pomagał i klopsom i tym wszystkim biedom schroniskowym, bo wielka to rzecz, którą robisz !

  3. Morfeuszu, tak mi miło, że mogłam Cię poznać tuż przed Twoimi urodzinami! Życzę dużo zdrowia i wielu przyjemności oraz sił pisarskich – ten blog czyni naprawdę wiele dobrego 🙂

  4. Morf – tylko tak dalej chłopaku:) Kolejnych urodzin u wyjątkowych Dużych jakich miałeś szczęście spotkać na swej drodze:) Trzymaj się zdrowo i nadal zdawaj rewelacyjne relacje ze swoich i Kefira perypetii:) Sto lat! 🙂

  5. Kochany Morfie, życzę Ci długiego życia w dobrym zdrowiu i z wyśmienitym humorem. Niech każdy dzień będzie niekończącą się, udaną zabawą 🙂
    Dużej zaś serdecznie gratuluję tylu lat Twojego niezwykłego towarzystwa i życzę samych futrzatych radości!

  6. Morfu, kumplu mój, na dzielni szacun Tobie po fsze czasy! Co bym Ci życzył jak kot dres – kotu dresowi, to bym Ci życzył mjenso, chrupy z kaczusią, piłków całą mase i coby pod szafe nie wpadały, żeby duże paszcz nie darły jak se Kefira pogonisz, bo taka nasza natura a zniom sie nie walczy. I zebyś nadal tak swoją sławność używał, co by kolegi ze schronu lepiej miały. Tego Ci życzę ja – Mjeczyslaw Naczelnik i reszta zgrai z dużymi.

Skomentuj

