Łódź, takie miasto, nie że do pływania. Kot szuka pomocy. Kasa jest.

Nietypowo będzie dziś, bo mjałem pisać o tym, co to jest tapicerka i kto to jest tapicer, ale o tym później – jest ważniejsza sprawa.

W Łodzi jest kotka, starsza, trochę biedna, niech nie żyje na dworze. Jesień i zimno idzie… Kasa jest – na wyprawkę, na badania, na testy, na sterylkę i takie tam. Nie ma tego, czego kupić się nie da. Nie ma DOMU.

Łódź. Może ktoś może pomóc jako dom tymczasowy? Może stały? Niekoniecznie w Łodzi, można wszędzie.

Paczcie – to Ciemna:

2014 CIEMNA 1 2014 CIEMNA 2 2014 CIEMNA 3 2014 CIEMNA

bardzo prosimy. A tak pisze o niej taka Duża, co chce jej pomóc ale domu nie może dać:

http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=13&t=164260

w wątku jest imejl – znaczy żeby tam napisać, jak możecie pomóc.

Prosimy. Każdy będzie stary i nie powinien mjeć złej jesieni życia. Ja mam git jesień. Kefir też. My też są z podwórka. Ktoś dał nam szansę.

No. Pomyślcie proszę.

4 myśli nt. „Łódź, takie miasto, nie że do pływania. Kot szuka pomocy. Kasa jest.

  1. Chłopaki, dziękuję WAM, że mi pomagacie!!! Bardzo chcę mieć swój domek… Pamiętam, że miałam domek, nie wiem już, dlaczego go teraz nie mam… noooo, chyba mam kłopoty z pamięcią.. starość nie radość.. a może jednak???

  2. Pingback: Miki – i to nie mysza i Dzidek i jeszcze takie małe z lasu – i to nie grzyb | Kefir i Morfeusz

Skomentuj

