jak nie dotrzymałem objetnicy i kupa rudych. Znaczy dwie.

walę się w piersi choć wolałbym walnąć Kefira w łeb. Miałem pisać i nie pisałem. Ale było tak, że ten Grosik bardzo chorował w Katowicach i umarł. FIP. Pisałem to straszne słowo już kiedyś. Straszne słowo. A na Grosika czekała ludzka miłość i miękka budka.  A on pobiegł daleko daleko. Pochowali go pod jaśminem. No i smutno. Dobrze, że są tacy Duzi jak Gosia i Irena.

Dlatego żem obietnicy nie dotrzymał  – że będę pisać.

Ale teraz to jest już mus, żeby pisać. BABY. Dwie Baby. O matko z córką – to JEST matka z córką.

Matka Morela i kolorowa córka Pestka

P1150742P1150710

obie są ze schronu tylko Morela jest chuda tak, że wet mówi, że nie powinna żyć z tą chudością. No to znów będzie zabawa. Dwie baby. Mały głupek. Nie wiem jak to rozkminić.

Mają matkę chrzestną co im te imiona wymyśliła i ona im dała kupę git żarcia i takie tam. Że też ja nie mam ojca krzestnego czy coś. Może som chętni?

2 myśli nt. „jak nie dotrzymałem objetnicy i kupa rudych. Znaczy dwie.

  1. Oj Morf, Ty ze swoim charrrakterkiem sam jesteś jak ojciec chrzestny, capo di tutti capi kociej mafii 🙂 Poustawiaj kocice, niech wiedzą kto rządzi w domu. No, Morelce trochę odpuść, niech najpierw przypomni sobie do czego służy jedzonko. Skubała coś ta chudzina ?

Skomentuj

