Parcie na szkło i wygrywanie.

Był taki konkurs, żeby ślepaczki kocie i jednookie koty opisały swoją historię. Ja tam nie jestem jakiś erudyta czy coś. Ale żem też napisał i żem czecie miejsce wygrał. Super nagrody były – kocyki i legowiska i przysmaki to żem je takim bardziej poczebującym kotom przekazał, coby miały mikołajki.

A ja żem dostał taką publikację:

http://www.japaczesercem.pl/index.php?pl_morfeusz,130

Kefir mówi, że jakiś pulicer czy coś mje się należy czy nagroda literacka. Ja żem myślał, że on tak poważnie mówi ale jak go przydusiłem w kącie to wrzasnął, że się naigrywa znaczy leje ze mje. Tom go mocniej przycisnąć chciał ale on mje uciekł.

No i tyle.

5 myśli nt. „Parcie na szkło i wygrywanie.

  1. Morfie Kochany, jak patrzymy na Twoje zdjęcia dawniej, to musimy Ci uświadomić, ze ta Duża to naprawdę musi Cię bardzo kochać i na pewno najpierw dojrzała Twoje wnętrze niż te męską niewątpliwie urodę 😉

    • Morf, niech ta Twoja Duża tego „wnętrza” z drzwi nie ściera zbyt szybko, bo to wiesz cenne być może dla potomnych, mój Ty laureacie „półlitera” 🙂

  2. Morf bo Ty to jesteś taki Git Facet ❤
    Wiejskie Kociaki Dziękują za przekazanie nagrody ,jak przyjdą prezenty to pewnie będą rozrywały pudełko jak zawsze 🙂
    Jesteś Kocim Mikołajem

Skomentuj

