wirtualny opiernicz i wyrzucanie sumienia

my dostali wirtualny opjernicz – paczcie na komentarz do naszego ostatniego njusa. Sumienie mi się zaczęło wyrzucać. No i ja żem se czytał i czytał ten opiernicz i w sumie ma ta Duża alessandra rację. A pisze ona tak:

Jak poszli śledzić, tak bez mała , ich 6 dni nie ma , apeluję -powróćcie , dajcie pokój śladom .Do dziś już by i tak się zepsuły ciacha , dobrze wiec ,że się nie zmarnowały były dzięki dziewczynom 😉
I abolicja dla dziewczyn ! :-))

Znaczy, trza się za robotę brać a ta abolicja to mam nadzieję wjelce śmierdząca saszetka a nie jakiś czopek? Chociaż jak to dla tych bab durnych to i czopek może być.

No to już nawijam, jak jest. No wjęc nagłaśniamy te baby – mają ogłoszenia wypromowane git i na fejsbuku są:

https://www.facebook.com/pages/Kaliski-Koci-Dom-Tymczasowy/417662371723888?fref=ts

no i nikt nie chce ich.

Jak je dłużej znam, to też bym ich nie chciał. Moreli szczególnie.  Jak ona wrzeszczy, drze się aż jej przez gębę tyłek widać, bo sznurówkę albo kreta  zgubiła. I trzeba jej rzucać i Duzi sapią z wysiłku i namawiają babę Morelę żeby se spała wjęcej. I cieszą się wjelce jak ona śpi i cicho wtedy chodzą.

P1160139

To zdjęcie pokazuje dwje dobre rzeczy: Morela śpi i jest spokój a po drugie – Morela jest zapakowana do wysyłki. Za tłustym zadem ma piszczącego jeża, co nie jest fajny i jakieś inne zabawkowe byle co co nie jest fajne. Fajny jest piszczący kret/chomik i sznurówka, ale tylko jedna inne są do duszy. Zapakujemy te fajne z Morelą gratis. I zatyczki do uszu też. No.

Reklamy

5 myśli nt. „wirtualny opiernicz i wyrzucanie sumienia

  1. Morela fajna baba jest przecież,a dre się jak to baba 🙂 mówisz Kefirku że jak patrzysz do buzi Moreli to widać aż do hmmm tyłka?jeso to jakby tak patrzeć do tyłka to pewnie byś migdałki Moreli
    zobaczył 😉 to ja Ruduś tak se wykombinowałem

  2. cudne są te dwie baby, gdyby nie moje jędze nie zastanawiałabym się ani chwili – gadająca Morela to coś dla mnie- miałabym se z kim pogadać wieczorami 😉 będę rozgłaszać wszem i wobec – niech znajdą cudowny dom!

  3. no. niby wyrzut sumienia, a znów musimy popchnąć – nic nie chce się dzielić ta kocina wieściami z nami, nic a nic 😦

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s