niebieska rękawiczka i co to oznacza

Fszystkie problemy mają swój początek. Mój problem ma początek w kuwecie. Duża z zapałem obserwowała mje, jak siedzę w kuwecie. Potem se kupę oglądała i kształty kupy i mówi: „coś nie tak”.

Bo żem robił małe kupy i cienkie. I żem często chodził do kuwety. I mje boli. I dziś byliśmy u tego weta od czopków.

Żem coś przeczuwał, jak on wyjmnął niebieską rękawiczkę. Potem to już żem się darł tylko. Mam zmjany w końcu swoich wnęczności i bjorę leki i będą mje obserwować.

Jak już tę rękawiczkę zdjął ten wet, to żem Kefirowi życzył tego samego i mje opaczność wysłuchała i Duża mówi „jeszcze zastrzyk dla Kefira” no i się Kefir doigrał, może opaczność nie skumała, że żem o czopek prosił, ale zawsze coś. Trza tę opaczność chyba z liścia strzelić, żeby jej się słuch wyostrzył.

No i tak to było. Tera lepiej, żeby mje się poprawiło, bo palec w rękawiczce mje się NIE podobał.

No.

4 myśli nt. „niebieska rękawiczka i co to oznacza

  1. o żesz Ty kurna.No
    rękawiczka w d..? trza było się wywinąć, gryźć ile sił w zębach
    no ale z drugiej strony jak ma pomóc..to może zacisnąć te zębiska i dać wetowi szanse ?
    Zdrowiej nam Morfeuszku !

  2. o rany, nie wiedzieliśmy,że się podzielisz taaakimi nowinami … ja tak ogólnie też nie lubiem niebieskich rękawiczek , nie żebym miał je w d… ale nie lubiem i jusz . To czymaj siem ! Tulinek

  3. Morf, wiem, że Tobie nie było do śmiechu, ale ja… uśmiałam się zdrowo po przeczytaniu tej historii. Trzymaj się kocurze zdrowia!

Skomentuj

