jak opanować stres.

Żeście jutra doczekali, to ja teraz Wam powiem, jak se radzić ze stresem. Ja mam napięcia jak mje Kefir ucieknie, jak mje nie wypuszczą na balkon, jak cukierasów nie ma, jak mnie jelita bolą czasem. Kefir ma stres, bo go nie chcą drapać po brzuchu o 3 nad ranem. Zuzanna ma stres, bo jej nie pozwalają się chlapać wodą.

Duzi stresu nie majom. To pewne.

Ale to Duzi mieli krople uspokajające. Takie na stres. Stały na stole.

No i psycholog Kefir się wziął i odniósł do tego tak:

IMG_0778[1]

znaczy olał to. Kucnął sobie na stole i OLAŁ stres.

Sprawdził, czy dobrze olał:

IMG_0777[1]

no i po problemach. Czego i Wam życzę. No.

8 myśli nt. „jak opanować stres.

  1. Najlepsze na stres jest mruczenie kota , Kefir Morfeusz uwielbiam was:)) u mnie mieszka szóstka dwa z naszego schroniska:)) Czasem trudno wejść wieczorem do łóżka,by nie obudzić koteczka

  2. wszak nie od dziś wiadomo,że filozofowie inaczej do wszystkiego podchodzą , to i do stresu także, w tym przypadku zaś wyjątkowo praktycznie :-)) – tylko brać przykład !

Skomentuj

