elegancki weekend

no mje się rzadko zdarza, że jestem wjelce elegancki i mam wokół siebie porcelanę i szlachetne graty, znaczy antyki. Kefir mówi, że antyki są szlachetne no ja żem też jest stary i wjelce antyczny.

No nic. Byłem z wizytą w pięknym miejscu, gdzie żem już kiedyś majówkował. Tera żem spał  tam, zrobił siku, łaził i zagajnik żem zwiedzał.

Apsorbowała mje rynna i źdźbła trawy. Źdźbła – ale gupie słowo.

Żem przy rynnie jadł trawę. A potem szlachetnie na schodach żem podziwiał ambjente czy coś.

WP_20150510_003

WP_20150510_001

Udane mjał żem popołudnie. Potem spałem jak zabity, tyle wrażeń żem mjał. Git.

Udne

3 myśli nt. „elegancki weekend

  1. My jak majówkujemy dwa dni to potem sześć w domu odsypiamy, źdźbła trawy są dobre na trawienie, no zwał jak zwał – super się potem wyszywa czy haftuje
    Lilka

  2. Noo super miałeś majówkę 🙂 uff dobrze że trwa wylazła z Ciebie gładko,kiedyś Rudusiowi z tyłka cała kępa wystawała i duża musiała ucinać nożyczkami bo Rudy tarł tyłkiem po podłodze brrr,reszta na szczęscie wylazła potem sama 🙂

Skomentuj

