jak my w jednym stali domu.

Kefir na górze a ja Morf na dole.

Kefir spokojny nie wadził nikomu a ja żem każdemu wpiernicz spuszczał.

Wjersze mi nie wyszły ale to z nerwów przez to fszystko.

No to macie:

P1160806

No.

8 myśli nt. „jak my w jednym stali domu.

  1. no ja ciem -tesz bym chcjał tak wakacjować :-)) jak sem wykupiem all inclusive to przyjmieta czarnego kota na turnus? Tulinek
    p.s. co to za zielska Duża pofsadzała?

  2. No ja przepraszam,ale widzę tutaj jakieś planowanie testamentu – mojego ! Na razie się nigdzie nie wybieram, ale na wszelki wypadek obietnicę sobie na papierze zachowam- jakby coś ;-):-)))
    Duża Tulinka

  3. Jak my z Kefirem w jednym stali domu:
    Kefir na górze a ja, Morf, na dole.
    Kefir spokojny, nie wadził nikomu,
    Ja za to w nerwach każdemu w……. 😦

    Morfik, litości, mnie się przez Ciebie o mało co rym niecenzuralny wymsknął 🙂
    Pozdrowienia dla całej Kociarni i Dużych.

Skomentuj

