iXtrim FATburning znaczy atak na brzuch, biodra uda czy co tam kto ma tustego

My są fit i my som świadomi, że treningowanie jest ważne.

Ja żem już wykonał masę, tera ja rzeźbię moją masę.

Kefir pracuje nad obręczą barkową czy coś, muły znaczy muskuły se w ramieniu trenuje, bo tylko jedno ma ramię.

Sport ist Mord, jak mawiają Germanie, o czym mje Kefir wspomniał.

Ale ja sądzę, że Sport ist MORF. Niebawem moja płyta DVD z ćwiczeniami dla ciała i ducha, co wychodzi z brzucha.

Fotka z treningu spalania tuszczu – tuszcz aż skwierczy i widać, że mje się kształtują mięśnie brzucha aż miło.

P1000827

a tu Kefir pracuje nad tricepsem czy coś:

P1000828

Zuzanna też powinna coś tustego atakować, ale on woli muchy łapać. DIetą znaczy chce się formować.

Przez uprzejmość nie bende pisał, co se powinni Duzi atakować i co mają tuste.

No to jak? No podejmij wyzwanie Morfa. Będzie git.

2 myśli nt. „iXtrim FATburning znaczy atak na brzuch, biodra uda czy co tam kto ma tustego

Skomentuj

