relacja na żywo

mam te urodziny. paczcie:

P1000872

dostałem cukierasy, pufę, obroże na uspokojenie i kawałki kurczaka, co Wasyl je chce a ja nie. Śfjeczka – żem chciał powąchać i mje nieco wibrysę stopiło, Duża mówi, że NIKT nie jest tak gupi jak ja. Trza było śfjeczki nie stawiać, nawet jak to oni mówili na chwilunię tylko.

No nic  – ważne, że mam cukierasy i życzenia i smakołyki.

Paczcie, jak się impreza rozkręca:

P1000881

idę se jeszcze poświętować.

5 myśli nt. „relacja na żywo

  1. Kochany Morfeuszku,
    Mizia, Tosia, Raszid, no i oczywiście my, życzymy Ci dużo radości, beztroski, smakołyków, plam słońca, głów do dawania po łbie, tyłków do wyrywania kłaków, ale przede wszystkim życzymy Ci bezcennego zdrówka.
    Ściskamy nie za mocno 🙂

  2. My wszystko dokładnie obejrzeli i ja zwracam uwagę, że mały Wasyl z całym szacunkiem jak należy bierze udział w git imprezie. A Duża szukała Kefira i mówi, że on chyba w tunelu.
    Jeszcze raz wszystkiego najlepszego i żeby Słońce było z Tobą!

Skomentuj

