Milejdi czyli Bebi Baba

się waham jak nazwać babę. Duży mówi „Milejdi” bo taka elegancka z tymi kołtunami a Duża mówi Bebi Baba, tak jak mówiła do baby Nelly.

Mje się zdaje, że baba ma to gdzieś. Ona tylko śpi i skubie dobre jedzenie. I śpi. I nic więcej.

No i dobra, niech tak będzie. Aha dwa razy my ją obczaili, jak się myła. Duża była wjelce zadowolona, ja tam się też myję i wszystkim to wisi jak mje kupa po wyjściu z toalety.

No to możecie paczać na krótki film:

my ją staramy się nieco upaść ale na razie waży 2,1 kilo. I się na mje beszczelnie patrzy.

Milejdi, phi tam.

5 myśli nt. „Milejdi czyli Bebi Baba

  1. Na razie to ona nie wygląda na całego kota, szczupła strasznie (tak, jestem dżentelmenem i nie powiem, że chuda). Więc na razie to ona jest co najwyżej Mi. Jak będzie ważyła 3 kg to będzie Milej, a powyżej 3,5 to może być cała Milejdi.

  2. Ślicznie skacze po szafkach! Prawie tak jak ja. Ale ja to interesownie, a Milejdi interesuje się otoczeniem 🙂 Nasz Senior jak na stół wskoczy, to tylko leży, a najchętniej na miękkim. Brawo Milejdi!

Skomentuj

