tak krótko.

Żem Wam wczoraj napisał, że sprawuchę mam. No i mam:

NEKO – grupa z Wrocławia potrzebuje każdej pomocy, bo kasę im pożarło leczenie kotów i teraz koty muszą coś wykombinować, żeby było coś do żarcia i dla nich.

https://www.facebook.com/GrupaNeko/timeline

Dlatego ja żem wymyślił, ze bendę wróżył czy tam przepowiadał. Z okazji Andrzejkuf.

Parę lat temu tak było i się podobało. To to możecie do mje napisać mejla czy tam priva na fejsie i zapytać o pszyszłość – tak konkretnie co tam Was nurtuje i gnembi w bebechach i ja Wam odpowiem szczegulnie szczegółowo.

A to wszystko za co łaska na konto fundacji oczywiście ale żeby było jak trzeba, to co łaska znaczy nie mniej jak dycha.

Może być wjencej.

KONTO
28 10600076 0000330000762960
Fundacja Hospicjum dla Kotów Bezdomnych – Grupa Neko „Cele Statutowe”.

Se przedmucham syf z mojej kuli kryształowej i czekam.

P1010333

Jedna myśl nt. „tak krótko.

Skomentuj

