no to śmy się chyba minęli

z Mikołajem. Mje nic nie dał. Babie Milejdi też nie. Zuzanna dostała super szeleszczący worek i mje budziła bo się bawiła.

No i żem jest chyba pokrzywdzony. Tak se myślałem. Ale mi walnęło do głowy, że fcale nie. Bo mam se tu poduchę, chrupki dla kocich bebisiów, no i mje lubią.

I nie każdy kot tak ma. To żem się dał załagodzić czy tam coś i za kociego cukierasa stwierdzam, że trzeba mikołajki zrobić tym, co naprawdę nie mają wjele.

No to cyk: piątak na kociaka. Znajdźcie se cel. Ten jest ponad podziałami, ludzie politykowie powinni się uczyć od nich:

http://forum.miau.pl/viewtopic.php?f=1&t=168468

Sterylizowanie kotów na wsiach i wśród bjedy. Żeby biedy było mniej. Taki Mikołaj.

A dla Was w podziękowaniu pokazujemy sceny z niedzieli. Aha ja żem planował zeżreć choinkowe światełka jak były pod prądem i mje zabrali. Nie mam foty tego. Ale mam inne foty, obczajcie. Zuzanna przeszkadza w porządkach, Milejdi śpi a ja żem jest wjelce mroczny.

 

3 myśli nt. „no to śmy się chyba minęli

  1. Morf, to ty jesteś senior, że jesz chrupy dla bebisiów? U nas najstarsza Franka je, a jest senior i duża mówi, że ona mentalnie żyje w Austro-Węgrzech. I Sibel jej podżera i jest gruba.

Skomentuj

