trzeba się napić.

No i to trochę tak smutno. W kiblu siedzi fajny gnom Felek. Nie wiadomo ile posiedzi bo w nim śmiertelna choroba siedzi. Chyba.

Tak to wygląda, ale my go wzięli, żeby nie siedział sam w transporterku w lecznicy, coby coś miał. Oprócz tej choroby.  Biedny taki jakiś był wczoraj, ale to po lekach było, bo mu nawet brzuch kłuli, bo tam ma płyn. Straszne 😦 Od tej choroby co się FIP nazywa, my stracili Groma i Nigletkę. Wszystkie one były takie słitaśne i dymne.

Felek jest taki sam, może od tego koloru się choruje. Sam nie wjem.

Gnojek fajny. Ale Duża się smuci i Duży też, bo on tego Felka to w pracy mjał za kumpla i karmił go i bawił. Tera my obserwujemy Felka. Przez drzwiczki w kiblu.

Żeby mu się okazało, że to nie ta choroba. Żeby coś jadł wjęcej. Bo nie bardzo chce. A jak zechciał, to jadł tylko wendlinę za pińdziesiąt złotych.  Ale ważne, że zjadł.

Lali mu wczoraj długo kroplówkę – żółtą taką i potem od sikał i sikał i fszystko my prali o szóstej rano. Ale umi w kuwecie być i walnąć tam też umi- gość z klasą.

Baba Milejdi go obczaiła trochu i poszła się napić. Tak żem chciał zażarcić na koniec.

WP_20160124_004

Trzymajcie kciuki za Felka.

 

 

 

Reklamy

11 myśli nt. „trzeba się napić.

  1. Trzymamy kciuki najmocniej jak umiemy. Niech to nie będzie TO choróbsko 😦 Bo z innym można zawalczyć…
    I się napijemy za zdrowie Felka też 😉

  2. Felek to Szczescie! Wiec musi byc dobrze!!! My ogromnie mocno sciskamy kciuki bo Felki wszystkie sa Najlepsze! Musi mu sie udac! Ogrom dobrych mysli!

  3. Felix Sum bez granic, kłopoty ma za nic…
    Jak byłam mała to pochlaniałam baśnie i legendy tonami.
    Nie wszystkie kończyły się dobrze ale akurat ta, z której pochodzi ten cytat zakończyła się bardzo dobrze.
    Pomimo przeciwności losu, główny bohater oszukał przeznaczenie i żył długo i szczęśliwie.

    Czytając o Waszym Felku przyszlo mi to na myśl i życzę wszystkim aby się spełniło!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s