Lepiej. Schodek na starość.

Wygląda na to, że Bogdan się ogarnął z tym sikaniem z krwią. My se tak myślimy, że teraz, jak mu naprawili zęby (nawet jemu wyrwali) i ten pęcherz tez naprawili, to zacznie jeść. I przestaną mu podsuwać pod nos, tylko sam się ruszy. Bo póki co leży i każe się karmić.

A ja się starzeję, tak mówią.

Bo nie chcę włazić na łóżko ani kanapę. Bo mje nogi nie słuchają. To polecieli do sklepu i kupili mi stołek do wchodzenia, żeby było łatwo i elegancko. Ja żem zbojkotował to, bo jestem Mega Kocurem i nie będę kuśtykał po gupim schodku. Żem jest królem śmjetnika a nie jakimś wymuskanym kocim emerytem z domku z  przedmieścia. NIE.

Schodek jest nieślizgający się i wjelce wygodny – Zuzannie się podoba i z upodobaniem korzysta. Nawet siaduje na nim i obgryza go. Ona obgryza tylko to, co lubi, wjęc stołek lubi.

Niby powiecie – Milejdi też seniorka i może to dla niej?  Otóż nie – ona taka jest pokraczna ale skoczna jak kozica. Za cholerę jej nie jest poczebny stołek.

P1170138

Ale że te nogi mje tak nie słuchają to jeszcze żem dostał wspomagacz na stawy z wjeloma składnikami i harapgofytum jakimś. Biorę, bo co zrobić. Może mje pomoże na nogi? Duża mówi, że na łeb już za późno, to żem się obraził i odegram się niebawem. Będzie sprzątania aż miło.

 

 

7 myśli nt. „Lepiej. Schodek na starość.

  1. Morfie,
    ależ Duzi Ci dogadzają, chyba muszą Cię kochać choć trochę ;-).
    Nawet diabelski pazur Ci podarowali. Duża doczytała, że to git lek na Twoje łapy.

  2. A gdyby ten stołek przykryć czymś mientkim i troche puchatym, to może skorzystałbyś Morfie? To byłby wtedy nie stołek, tylko alternatywne siedzisko. Git, ze leki bierzesz, jeszcze trochę, a sie poprawi!
    Bardzo się cieszymy, że Bogdan ogarnął sie z tym sikaniem z krwią. jak my to przeczytali parę dni temu, to zaniemówili.

  3. a my mieli i mamy nadal gdzieś fajne schodki do wchodzenia. można je powlec miłym materiałem. U nas z nich korzystała Fela.

  4. Stołki najlepsze som z wikliny. Plastikowy jest dla dzieci, jak mówi Mała Duża od brata mojej Dużej – to jest stołek do stojenia (jak sie nie sięga do umywalki). A dla kota mus żeby był stylowy stołek z wikliny. My mamy taki domek z wikliny, niski a szeroki, stoi koło łózka. A leki też żem brał jak byłem mały. Arthrofos Cat. Jak mjałem krzywe nogi i nie muiałem skakać i złazić z niskiej kanapy i lądowałem na wąsach… Tera też mam krzywe nogi i ogon ale już umiem dobrze chodzić, bo mje się stawy i mjenśnie rozruszały po tych lekach, ćficzeniach i masowaniu. A już sie Duza bardzo martfiła że ja nie będę umiał normarnie chodzić, ale jes git i nawetna stół wskakuje. A…. powiedz matce żeby Ci kupiła może zamiast stołka drapak kartonowy fala http://www.zooplus.pl/shop/koty/drapaki_dla_kota/drapaczki_dla_kota/386515, jest taki akurat coby z niego na łóżko wejść a i do drapania się nada.

Skomentuj

