święto bab – moich też.

no. Baby świętują. Te ludzkie podobno. Dostają kfjata, co zdycha za dwa dni i ciastko i mogom nie sprzątać jeden dzień i nie zmywać garów.

Duża mówi jak zawsze, że jak jest wyczesane w kosmos święto, to coś jest podejrzanego, nie bardzo szczerego w tym.

Wjem kiedy Duża nie jest szczera – jak mówi „nic nie dostaniesz”-  a za plecami ma puszkę.

No i jak ktoś świętuje coś tak normalnie, wesoło, to git, ale jak przegina i widać, że tylko jednego dnia się umyje i skarpety zmjeni  i pomyśli o bliskich to o kant kuwety rozbić takie święto.

No. Jak w dzień pań puszczają panie wcześniej z roboty do domu to takie dziadoskie świętowanie. Szczególnie, jak tym paniom płacom mniej niż panom.

No ale nic – żeby niezależnie od posiadania lub niemania jajników i reszty – było wszystkim w mjarę git, tak normalnie. Żeby se każdy mjał fajne życie i czuł się dobrze i bezpiecznie i nie musiał niczego udawać, że niby jak baba to musi coś tam albo czegoś nie powinna. Niech se każdy będzie jaki chce i żeby innym nie szkodzić i oceniać się za bycie dobrym ludziem a nie posiadaczem jakiś tam rzeczy pciowych.

A żeby konwencji czy coś nie łamać tak z buta to ja żem przygotował upominka dla mojej Dużej.

Se rano znalazła rzygi na dywanie a nim znalazła to wdepła i rozniosła git po domu i mjała zajęcie.

Babo Milejdi i Zuzanno, niech Wam się dobrze ze mnom żyje i niech Wam będzie zdrowo i wesoło. No.

 

 

9 myśli nt. „święto bab – moich też.

  1. My lubimy każde Święto, a to oznacza, że wiosna już tuż tuż 😉 I tulipanów dużo, co są ładne podobno, ja nie mam zdania, ale jak wazon szeroki, że można z niego pić wodę z chlorofilem, to też mi się podobają.
    Osobiste prezenty są zawsze najlepsze Morfie! Git 🙂

  2. Morfek, dopiero niedawno zaczęłam czytać Twoja twórczość niezwykle urocza. Oczarowała mnie 😊 prosze Cie wiec o pomysł gdzie wysłać 1% z PIT-a.

    • witaj czytaczko 🙂
      sam nie wjem jeszcze z tym 1 %. Mam swoje ulubione cele, ale one nie mogą dostać 1 % niestety. Mje to martwi. Powszechna Sterylizacja albo ślepaczki na przykład.
      Ale mam inne i też ważne cele:
      Hospicjum dla kotów bezdomnych (co Neko jest jego grupą we Wrocławiu) albo Kotylion na ten przykład co ja żem stamtąd jest. Albo Głosem Zwierząt co Bogdan stamtąd jest..
      Zaglądaj do nas Czytaczko, niebawem bendzie o końcu zimy. No.

Skomentuj

