żem się posypał.

i musiałem odwiedzić weta.Boli mje w kręgosłupie i w jelitach i mje robienie kupy nie wychodzi i boli.

Leki żem dostał na te jelita i tera mi lepiej jest, a kości to mam stare i popsute. Bo my się tak samo jak duzi starzejemy. I też nam w stawach chrupie albo zęby nam wypadają albo nam pamjęć szwankuje i takie tam. Dlatego żem poszedł do lekarza. Lekarz się mje boi i fszyscy też. Ja żem wrzeszczał ale się udało co się mjało według nich udać.

Muszę wrócić do formy, bo zwykle morduję mojego nowego sparing partnera – Sponge Cata znaczy po polsku gąbkowego kota. Są sceny brutalnej akcji – paczajcie:

Jak ja się tak leczę na tę moją starość, to bym chciał, żebyście pomyśleli, czy Wasze zwjerzaki nie mają tez starości. Różnie ona przychodzi. Na przykład wjem, że wielkie psy takie ciężkie jak mój Duży, to się szybciej starzeją. Trza obczajać dokładnie, czy wszystko git z nami.

Coby my mjeli dużo dobrego czasu razem. A tera pokażę Wam dobry czas w naszym wykonaniu:

P1170477P1170476P1170472P1170467

chyba se dacie radę bez podpowiedzi, kto jest kto?

 

7 myśli nt. „żem się posypał.

  1. Morfie, Ty i ja to „starsi panowie, starsi panowie, starsi panowie dwaj, choć szron na głowie, choć nie to zdrowie, to w sercu ciągle maj”. Zdrowia i dobrego humoru życzę 🙂

  2. Teraz uczeni doszli do wniosku, że lepsza jest nadwaga (nie skrajna) niż niedowaga. Duża się zdziwiła, bo całe życie słyszała co innego, no ale teraz jest tak. I jej się przypomniało, jak wetka mówiła, że jak kot – tfu tfu! – zachorowałby na nerki, to lepiej, żeby miał z czego chudnąć.

    Zdrowiej, Morfie!

Skomentuj

