obraz pszemawia lepiej od słów. Macie.

tu obczajam tuję oraz niezłą brykę

P1010852

 

to jest JEDYNE miejsce z tom dobrą trawą, co było jej więcej w zeszłym roku:

P1010856

se odpocznę na murku

P1010862

jest trawa jest zabawa

P1010866

tu mam taki paśnik, za płotem jest git ogród tajemniczy, nie ma jak wejśćP1010867

auto. ale za małe, idę dalej.

P1010875

tu mijam dentystęP1010879

dentysta ma dużo witryn i se obczajam

P1010880

tu jest wjelce ekskluzywny fryzjer za duże pjeniądze czeszą damy, bardzo ale to bardzo chcę tam zawsze wleźć.P1010881

rozkładające się znaczy rozłożyste tujeP1010884

i jeszcze jeden paśnikP1010885

tak mi minął spacer, chcieliście fotek, macie.

Advertisements

10 myśli nt. „obraz pszemawia lepiej od słów. Macie.

  1. Morf, ale niesamowitą laskę sobie prowadzisz na smyczy 😀
    Pewnie wszystkie chłopaki z osiedla Ci zazdroszczą 😀

  2. Cudne foty.Morf ,ale Ty jesteś nieziemsko przystojny.Cudnie się prezentujesz w tej zieleni. Piękną parę stanowicie z Dużą,świetnie do siebie pasujecie.Teraz to się nie dziwię,że nie masz czasu na pisanie.Tyle jest atrakcji i ciekawych rzeczy na spacerze,że trudno się zabrać do bloga.

  3. Morfeuszku jak Ty dostojnie spacerujesz 🙂 pewnie wszyscy Cię znają w okolicy.Mam nadzieję że trawka smakowała
    kochany Kocie

  4. Dzięki za git reportaż! I obydwoje fajnie wglądacie. Miejsce też fajne. Jak nasz Wuj wychodził, to zawsze chciał się ocierać o słupek, gdzie psy sikają, a inny kocur chodził za Dużą z groźną miną. Dobrze jest budzić respekt!

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s