koty mają szczęście.

no bo fszyscy szaleją, że niby ten czynasty i pech i czarny kot i takie tam. Pojadłem trawy na spacerze, wydaliłem ją paszczą i tera mam czas Wam napisać o czymś super.

Jak wjecie – lubię kaczusię z ziemniczkami.

I oni, ci co ją robią, wysłali  duuużo dobrych chrup do Fundacji Głosem Zwierząt (Bogdan stamtont jest) i do Neko (z Wrocka) i ja żem dostał wór chrup dla kocich bebisiów i żem nie zostawił sobie tylko dałem takim małym bebisiom z Wrocka.

Duuużo kilogramów dali – ja się cieszę, to jest szczęście, mjeć michę pełną, jak się jest kocią bjedą.

Dzięki kumple z Josery.

Powaga, macie u mje szacun.

I tak czynasty może być git i szczęśliwy. Kocimjętka nam na balkonie zakwitła, to też jakieś szczemście, czego i Wam życzę.

2 myśli nt. „koty mają szczęście.

  1. U nas był drugi włam do tych chrupów Josery, co my od Ciebie konkursowo dostali, Morfie :-), razem dwa włamy. To Duża powiedziała, że nam dziś zamówi.

Skomentuj

