LEKARZE – FARMACEUCI -POMOCY!!!

taki staruszek jak ja ale DUŻO bardziej chory i stary potrzebuje pilnie leku. Leku w PL nie ma…

Tylko w zagranicznych aptekach i takie tam.

Anglia, USA, a może jeszcze gdzieś?

Jak macie tam kogo znajomego, weta, aptekarza, lekarza od ludziów –

zapytajcie o ten lek.

Bez niego Kostek może nam odejść dalej, niż jest i Anglja i USA…..

tu jak kto nie ma FB to piszę:

KONIEC LECZENIA ,
LEKU WIĘCEJ NIE MA

Zostało mi tylko na 5 dni . I żadnych perspektyw aby było więcej,nie marząc o tym aby był na stałe .
METHIMAZOLE TRANSDERMAL GEL.
Niby zwykły Metizol a tak bardzo cenny dla mnie . Bo wcierany w uszko . Omija żołądek , jelita i mi nie szkodzi a pomaga .
W ciągu 30 dni stosowania poziom T4 spadł z powyżej 240 na 103 (norma 10-30) i przytyłem o całe 200g I czuję się bardzo dobrze.
Duża bardzo się martwi , szuka , pisze do różnych ludzi i nic.
Przepisy są nieugięte . Bez recepty z UK czy USA leku nie da się kupić . A lekarze z UK czy USA bez kota recepty nie chcą wypisać .
Ten lek jest też w Kanadzie i Australii ale tam sprawa wygląda tak samo.
Owszem , znalazło się jedno rozwiązanie w UK. Polska lecznica może kupić licencję za 30GBP na sprowadzanie tego leku . I Duża chciała zapłacić za licencję ale weci nie są zainteresowani . Tzn Ci weci , których znamy . I Dużej z tego powodu jest bardzo przykro a ja ją pocieszam , bo przecież koci facet jestem .
Wiem ,że bez tego leku znów będę czuł się źle , słabo , zaczną się problemy z sercem i takie tam inne słabości . Ale miałem chociaż troszkę dobrych dni dzięki ludziom ,którzy ten Metizol w żelu dla mnie zdobyli . I za to im i Wam wszystkim bardzo dziękuję .
KONIEC BAJKI 

Wasz Dziadzio Kostuś – pozbawiony nadziei.

 

A teraz JA MORF proszę, niech ktoś tę licencję kupi, niech ktoś lek kupi !!!

Kontakt – na FB Małgorzata Zbrozińska

albo przeze mnie się kontaktujcie.

2 myśli nt. „LEKARZE – FARMACEUCI -POMOCY!!!

  1. A recepta od polskiego lekarza, na przykład ludzkiego (jeśli to lek dla ludzi) nie mogłaby być? Musi być od lekarza z GB? W Niemczech tego leku nie ma?

Skomentuj

