Podjął żem decyzję.

a nie było łatwo, bo mje Duża wymyśliła kategorie, że niby w tych właśnie kategorjach mają być wybrani ci, co dostaną towar pierwsza klasa.

No po pierwsze, to ja dziękuję wszystkim, co mje pamiętają. TYYYYYYLE życzeń było – nawet żem kartkę dostał i esemesy i na fejsie i na miau.pl i tu i telefony , normalnie żem się zaskoczony poczuł. Dzięki. Fajnie, że nawet stare śmietnikowe kocury majom wielbicielki. No.

Obczajcie kartkę, to od naszej Matki Zastępczej, co się Babami opiekowała, jak ja żem był u Babci. Kartka przedstawia życzenia i koty Matki Zastępczej.

MORF

A propo starych kocurów – Piasek pojechał do DT we Wrocławiu i panny ludzkie zakochujom się bez pamięci. Szaleją za nim. Makabra. Tusty stary kocur bez wjelu zębów 🙂

Piasek szuka domu na zawsze – wyjątkowego i żeby go głaskali całymi dniami i nocami.

A jak Piasek pojechał to natura – jak pusta miska – nie znosi pru…próżni. I przyjechała taka baba z okrutnie popsutą łapą, żem pisał, że dostałem ohydny prezent, o niej żem pisał. Ktoś mje współczuje? Ktoś kce coś więcej wiedzieć?

aha, konkurs, no tak – dobra, my mamy SZEŚĆ kategorii i SZEŚCIU zwycięzców czy coś:

Kategorie:

  1. Esencja przekazu – znaczy, że ktoś git napisał i krótko i trafił w sedno ja ja w kuwetę. I tu zwycięża Małgorzata Partyka.
  2. unikalne walory artystyczne – poezja. Znaczy, że ktoś napisał tak, że się rymuje i za serce ujmuje – Igła i Venflon
  3. walor społeczny  – się rozchodzi o fakt, że wpis łączy laurkę dla mje ze zrobieniem czegoś git dla kotów – Lilka Radkowska, co znalazła kociego bebisia w moje urodziny
  4. wielka proza – czyli nie rymuje się, jest dłuższe niż esencja i wjelce piękne jak pełen wór karmy – tinga, co opisała mje jako bohatera wjelkiej sagi
  5. MOJA ulubiona kategoria – wielkość uwjelbienia mje – nieważne czy rymem czy nie – Laura Bugajska, bo jestem bohaterem dla kociaka, co z wojny przyjechał
  6. Trafność laurki – że ktoś opisał mnie idealnie i pięknie (bo taki jestem: idealny i piękny), chociaż Wy mnie nie znacie osobiście – Mjeczysław Naczelnik

Bardzo Was proszę coby adresy z numerem telefonu (koniecznie) podać mje na maila kefir@mailplus.pl i to raz raz.

A jak dostaniecie prezentowe nagrody to się pochwalcie 🙂

 

18 myśli nt. „Podjął żem decyzję.

  1. Duża mi kazała napisać, że zaszczycona wjelce i podzienkować też kazała. A ja Ci powiem, żeś trafił, bo ona zafsze w takie wzniosłe tony trafia. Ale co prawda to prawda, żeś jest bohaterem!
    Ale, ale najważniejsze, że kazała napisać, żeby ten nagrodę przekazać jakiej bidzie na zakrencie życiowym, bo my cienko, bo cienko, ale jeszcze dajemy rade.
    Piątka,
    Smerf

  2. Podziwiamy bardzo piękną kartę!
    I gratulujemy wszystkim Zwycięzcom! 🙂
    To dużo się działo! I u Piaska. I Morfie masz „prezent”? 😉 Chętnie przeczytamy więcej 🙂

  3. Jeeee! Dziękujemy za docenienie tfurczości 🙂
    Duża się z nas śmiała pod nosem, że rymy częstochowskie jakieś tworzymy, ale na szczęście Ty Morfeuszu potrafisz docenić prawdziwy koci talent. Jak wydamy pierwszy tomik poezji to dostaniesz egzemplarz z dedykacją :]
    Znowu my na ranczo byli w weekend i nawet do poniedziałku my zostali, bo się Dużej konik mechaniczny popsuł. Może go za mało głaskała? Ale już jest zdrowy, tylko Dużej portfel schudł :/
    No i jeszcze gadaj Morf, co z tą babą, bo my już zdjęcie na fajsie widzieli 🙂

  4. My też bardzo ale to bardzo dziękujemy 😀 Co prawda jeden członek brygady RR nie ma zębów ale za to drugi ma i apatety też ma że hoho :p A że dopiero wychodzi na prostą to chętnie chrupnie Twoje zdrowie Morfeuszu 🙂

  5. Tinga i Kociaki bardzo Wam dziękujemy za niespodziankę za prezent w postaci karmy😍 Oddaliście Waszą wygraną wiejskim głodomorom.Morfie i Tobie dziękujemy żeś nas wybrał bo Ty wiesz ile u nas brzuszków do wykarmienia😍 Pozdrawiają Koty z gór i duża😊

  6. Hej Morf tu Rokita tata całej piątki pewnie jestem w tym samym wieku co ty dlatego zwracam się tak bezposrednio;)))Dzięki za chrupy Duża chciała to przekazać na schron ale jak paka przyszła to my już przy niej bylismy i nie dalismy:)Wszystkie jadły aż mlaskały ,chyba Duza nam też to będzie kupować bo te rojale to się troche znudziły

  7. Będziem chrupać knupki od Josery! Właśnie był Pan Donosiciel 😉
    Dziękujemy bardzo :-*

  8. No to Morf Ci powiem, że paka do mnie doszła, chruplem za Twoje zdrowie smakowało mi bardzo wyborne chrupy, dziękuję Twojej Dużej za nagrodę, od razu zem wiedział że do mnie jak kurier przyniósł pake, po kartonie zem poznał, karton mały nie nada się do mojego użytku, ale chrupy poezja

Skomentuj

