mało szans ale nie ma co. trza próbować.

Wracam do tematu ohydnego prezentu na urodziny. Może w szale mojich urodzin żeście zapomnieli, że żem pisał?

No to przypominam. Mjałem urodziny. No bajery, laurki, konkursy, podarki i OHYDNA niespodzianka – BABA.

Przyjechali goście i zostawili Babę. Baba niby mała, takie żałosne 2,3 kg i niby dorosła, takie tam ze 2-3 lata ale baba charakterna i wjelce asertywna. To takie słowo, jak masz gdzieś, co inny myślom i robisz swoje ale niby że innym nie szkodzisz. No to jednak jak to przemyślę, to ona nie jest asertywna.

Ona jest paskudna bo ona jednak wali łapom i drapie. Jak ja 🙂 i gryzie. Jak ja!!!

No to spytacie „w czym problem?” a już mówię. Jest to bieda z podwórka wolnożyjonca, co jej ktoś krzywdę zrobił. Jakby łapkę wyrwał nie z tyłka ale z ramienia. I nie ma tam czucia i nie umi nią machać i to było już raczej dawno, a nie wczoraj.

Dlatego weci mówią, że szanse małe. Ale jednak są. A ona w sumje w porównaniu ze mną to młoda i fszyscy do kupy podjęli decyzję, że trza próbować.

No to próbujemy. Na różne sposoby. Rehabilitujonc ją różnymi rzeczami, polami i prądami i zastrzyki bolesne w pupsko bierze. I zobaczymy. Jak nie będzie mjała czucia  to łapkę straci. Czyli trza zawalczyć. Walczymy codziennie, ona ma na imię Emi i też walczy bo nie chce się rehabilitować. Ale nie z nami te numery. Trza to trza.

Aha jeszcze przywjozła nam gości w uszach – normalnie taką sporą mjejscowość w postaci świerzbów w uszach. Tego nie chcemy i się pozbyliśmy. I jeszcze jom uszy bolały od tego i płakała.

Baba jest wjelce chrakterna i mje się wydaje, że nie da sobie w chrupy dmuchać.

To jest Emi:

P1180056

 

chcecie zobaczyć wjęcej baby Emi?

26 myśli nt. „mało szans ale nie ma co. trza próbować.

  1. Wiem że Baba może być wkurzajaca…Ale.szkoda jej. I ta łapa izastrzyki..może się ułoży. Co???
    Zarazie Cię pozdrawiam od siebie i volvy które jest po operacji i też nie w sosie jest. Mruuu

  2. Roger mówi, że nasza nowa baba- Rira też jest gupia i jej nikt nie lubi bo wali łapą i podlizuje się mamie i mama nie pozwala jej przez to bić 😉 Trzymamy kciuki za łapkę- oby dało się ją uratować ❤

  3. Fajna taka charrrrakterna Baba Emi😍 Jak tak o jej łapkę ostro walczycie i Ona walczy to są szanse że się uda.Trzymamy kciuki i mocno kibicujemy.

  4. Piękne ma łapki! Trzymamy mocno kciuki i nasze łapki, żeby Babie Emi się udało 🙂
    Fajna baba charakterna taka, i w końcu daje się leczyć, mimo że to tzw człowiek zrobił krzywdę.
    Czekamy na wieści 🙂

  5. oczywiście, że chcielibyśmy się dowiedzieć jak najwięcej, ale co na to charrrakterna Baba ? – strach pomyśleć.
    Ale swoją drogą łaputki ma śliczne

  6. Morf to co robicie jest super ja i cała banda trzymamy łapki za nową Babę moze jej się uda.Dzisiaj znowu moja Duża widziała rozjechanago koteczka żal chciałoby się uratować wszystkie koteczki ale nie da rady…dokarmiamy pomagamy jak znajdziemy kocią biedę..i nieraz tylko żal i bezradnosć to ja Rokita mówię też mnie znalezli jak leżałem potrącony przez samochód byłem malutki i mne się udało :)))no tej piątce co przyszła po mnie a każdy to znajdor albo ze schronu..jak Amela ciągle boi się nas wszystkich i tylko Dużego lubi .Trzymaj się Morf wiem co to znaczy jak ciągle ci znoszą do domu nowe baby i facetów;))ale ja je nawet lubię i wylizuje

Skomentuj

