TRZY.

tszy czy tam trzy.

 

TRZY

 

kilogramy waży nasza Baba Milejdi! Duzi się cieszą, Duża to prawie tańcowała z uciechy.

Bo Baba jest u nas od święta zmarłych i za nic nie chciała do tej trójki dobić.

O tu się zaczyna jej historia:

https://kefirimorfeusz.wordpress.com/2015/11/01/swjeto-zmarlych-sfieto-zywych/

Przyszła – 2 kg. I chorowała na brzuch, gębę, oczy, skórę i co tam jeszcze i różne takie i ostatnio się opanowała, sierść jej porosła kosmata i mjętka i wyleczyła gębę i uszy i oko i niby super ALE zażondała jeść TYLKO polędwicę z indyka na surowo i NIC innego. No czasem chrupnie kaczusię. I sos jakiś.

No i 2,8 kg  i potem 2,9 miesiącami się ciągło a dziś – ważą Babę, Baba wierzga nogami, a nogi ma długie i silne, wściekła jest a waga pokazuje TRZY kilo.

Radocha jak ta lala. Jak oni się tak radowali jak gupi to ja – znaczy 5,8 kg zeżarłem jej tę polendwicę i tyle.

Koniec.

Aha – ja już wjem, co mje jest i trochu mnie naprawili w Koninie. Tam żem był. I tam żem wył i warczał. Ale nic, niebawem, znaczy wkrótce Wam opiszę.

 

6 myśli nt. „TRZY.

  1. 🙂 🙂 🙂
    Niech Baba Milejdi żyje następne 2 razy po czynaście lat i zim i wjosen 😀
    I niech powolutku sobie przybywa na wadze, bo do idealnej wagi Miszcza jeszcze trochę brak 🙂

  2. Kochanego Morfa nigdy za wiele 🙂
    A indyk coś w sobie ma, bo Ryżomir wczoraj na spółkę z Panią Pieseł zeżarli golonkę z indyka w galarecie, co to ją Duża zakupiła dla Dużego na kanapki do roboty. No i dostał z salami…
    A ja się dorwałam do wsiowego mleka, od żywej wsiowej krowy. Takiego że śmietanką, za to bez norm ISO i badań Sanepidowskich ma czelność być. Duża mnie szybko te delicje zabrała i jeszcze paszczę darła, że będę miała tę no… biegaczkę. Ale nie miałam 😀
    I gratulacje dla Baby Milejdi, 3 kg to wspaniała gramatura, też taką mam 😉

  3. Same dobre wieści! Indyk, Duża nam powiedziała, ma mnóstwo czegoś zdrowego dla kota. To my teraz zażądamy polędwicy zamiast nogi. Na wszelki wypadek 😉 Cieszymy się, że Milejdi rozkwita a Ty Morfie masz zdrowy apetyt. Same słoneczne wieści 🙂

  4. Wspaniała wiadomość. A nawet 2. Że Ty już zdiagnozowany i Milejdi utyła. Ale jeszcze Wam sporo do mojej Volvy, co to przed operacją ważyła 6,75 a po operacji troche schudła. Ze 20 deko. Ech, życie

  5. No Morf niech nam grubieje baba Milejdi nasza Amela jak przyszła ze schronu ważyła 2 kg tera jest gruba i wisi jej brzuch,lubi wołowinke ale my jej wyżeramy ja kiedys ważyłem… mówili o mnie grubas jak się pochorowałem to schudłem..tera duża pilnuje coby mi z michy nie wyżerali Morfie dobrze że już z tobą lepiej my czarne musimy się czymać to ja Rokita ci mówie

  6. W Koninie żeś był??? To jes moje rodzinne mjasto, skąd żem do Dużych przyjechał. I na poczatku na mnie mówili Koniu z Konina, bo mam czarną pręgę długich włosów na grzbiecie co wygląda jak grzywa na moim burym krtótkim futrze 🙂

Skomentuj

