czas leci…

jak chrupy z dziurawego wora. Szybko.

Rok temu odszedł ode mje Kefir. Mój kumpel, co my byli inni od siebie jak czarne i białe, chociaż obaj my byli czarni.

On był mózgiem całej operacji i domu, on mjał łeb i pomysły. Jeden pomysł mjała Duża – żeby po roku mnie wziąć ze schronu w Łodzi. I potem płakała, bo ja żem był niemiły dla Kefira i dla fszytskich. Agresywny. Ale mje przeszło, wyleczyli mi głowę i resztę. Bez Kefira by nikt chyba mnie nie chciał. To ja jemu jakby życie zawdzięczam.

Od roku go nie ma. Żem milczał dużo dni, jak on zniknął.

Powspominajcie ze mną.

krolp1040407p1040550p1040804p1040891p1050211p1050220p1050464p1080070

16 myśli nt. „czas leci…

  1. Kefir chłop na schwał był! Tego Kefira pozdrawiamy tu, z ziemi i temu Kefiru przypominamy, żeby nigdzie daleko nie łaził jak przyjdziemy. Żebyśmy się szybko odnaleźli z tym Kefirem. No.

  2. Kefir to był gosć…już za tęczowym mostem łapie motyle i jest mu dobrze ,pewnie niedługo go spotkam ale narazie jestem z Dużymi mam się nawet troche lepiej.Kiedys była z nami Mela też już przeszła most a była fajna złaziła po drzewie i przynosiła nam myszki do zabawy tylko ona wiedziała jak wyjsć a Duża to nam te myszki zabierała i wynosiła jak jeszcze żyły;)))Za tęczowym mostem jest pare fajnych kotów spotkamy się kiedys tam i poczekamy na naszych Dużych…Czymaj się Morf ja twój kumpel Rokita cię pozdrawiam

  3. Nasza Duża wczoraj paliła światełka dla Kefira i się jakoś rozleciała.Kefir był taki git Kot.Morfie on tam za TM patrzy i jest spokojny bo Ty dajesz radę bez niego ogarnąć wszystko.

  4. Kefir, Fasolka, Nocusia, Szafirek, Bajeczki 2, Teklunia…
    Palimy światełka, patrzymy w płomień, szukamy ich wizerunku…
    Ich obecność czujemy po zamknięciu oczu i wsłuchaniu się w swoje serce i duszę.
    Są z nami, ubogacają codzienność, podsyłają wciąż nowe zwierzaki byśmy nie byli samotni.
    Dbają o nas- są tą lepszą cząstką świata…

Skomentuj

