chorujemy. Prawie fszyscy.

Poważnie, choruję ja i Baba Milejdi tak bardziej. Dlatego nie piszę. Mje mocno znów się jelita zepsuły, boli i brudzę strasznie fszystko w domu. Leczom mje. Jest lepiej ale żem jeszcze markotny.

Baba Milejdi zaś ma bardzo chore dziąsła w gębie, też leczymy ale ona jest też stara jak ja i nie każdy lek znosi, jednego nie znosiła i smutna była. A zębów nie ma w sumje, to nawet nie ma co jej wyrwać.

No nic. Taka geriatrja.

A dziś jeszcze pacjentka Rozalka pokazała Dużej opuchnięte oko i znów wycieczka do weta.

Zuzanna jest zdrowa i tusta.

Pacjentka Iskierka też jest git Wam jom pokażę, skoro na razie mje się nie dało pokazać, bo żem cały w kupie był po wycieczce do lekarza. Myli mje w wannie i była jazda bo byłem obolały i zły. Ale jest trochu lepiej. Tylko plecy jeszcze do domycia mam. I trochę prania przed Dużą.

A to Iskierka – zdrowa, czysta i do kochania.

no dobra, to jeszcze Rozalka, co ma w cholerę zębów, bo jej rosnom tera i ma po dwa czasem, mogłaby Babie oddać. A ja idem pomagać Dużej prać i wycierać.

p1180228

 

13 myśli nt. „chorujemy. Prawie fszyscy.

  1. Hej Morf czymaj się już to widze jak Cie kompiom jak moja Duża kiedys próbowała to miała podrapane plecy:))Morf zdrowiej bo mój kumpel jestes ja mam wizyte u weta w niedziele pewnie obrzygam mu gabinet bo tak zawsze robie ze stresu podobno,zdrowia dla was i czymajta się moim młodszym kazałem czymać za was pazurki .A ja Rokita jako najstarszy i najmądrzejszy czymam wszystkie łapki i zwijam ogonek obyscie zdrowieli

  2. Ogarnij się Morfie, coby znów Cię nie kąpali. Nowe pokolenia trzeba chować i pokazać, jak być git kotem!
    Mnóstwo zdrowia Tobie i Babie życzymy!

Skomentuj

