Wielki księżyc i co to dla nas oznacza.

Się działo. Duzi wrócili z WJelkiego Miasta, nas otaczała miłościom i chrupkami Matka Z.

Nam się podobało. Ona nas lubi i rozumie co do niej mówimy: że ja chcę na korytarz, że Baba chce  indora, że Iskierka chce się bawić. Dziękujemy Ci Matko Z.

No i jak Duzi wrócili, to się naczytała Duża o WIELKIM księżycu, że to raz na w cholerę lat, że trza obczaić, że wielki księżyc bla bla bla.

Poczytała, poszła spać. Jak się obudziła, to my spali i była 3:31. Na dworze było jasno, jakby świtało (cokolwiek to znaczy). Jasno w cholerę, księżyc wielki w cholerę wisiał nam jak monstrułalna kula dla sikorek, nad balkonem tak wisiał, między kulami dla ptaków. Wielki.

Duża gapiła się oczami jak te kule dla sikorek. I tę jasność podziwiała. My się pobudzili. Jasny księżyc nam pokazał drogę do kuwety i misek. Dziecko Rozalka próbowało rozpruć kanapę od środka. Baba zajęła Dużej całom poduszkę w łóżku. Zuzanna stłukła Dziecko Rozalkę. Była 3:45.

Duża poszła spać na kanapę rozkładaną, od spodu szalała Rozalka. Duża poduszki nie miała, wzięła jakąś z mojom pieczątką, ale se odwróciła na lewą stronę. Zuzanna mordowała foljowy worek. Było jasno, wesoło i głośno. Ja żem dżemał, mje tam trzeba więcej niż WIELKIEGO księżyca, co się zdarza raz na sto lat, żebym się ekscytował. O na przykład lubię zakrętkę od butelek.

Ponoć dziś jeszcze ten księżyc ma być. Ja znalazłem uchwyt od balonika na patyku, to jest jazda, a nie jakaś skalna bryła w cholerę tysiące i setki tysięcy  lat odległa.

Trzeba ogarniać priorytety.

Baba Milejdi zapobiegliwie już śpi na poduszce Dużej.

7 myśli nt. „Wielki księżyc i co to dla nas oznacza.

  1. NO moja Duża obczaja ten ksienżyc i nic bo mgła ale spać nie może i obczaja ja se leże na parapecie i mnie ciepło Szarusia leży u Dużuj na kompie i ta ma trudno. a Duża mówi że ma dzisiaj urodziny i będzie swiętować z nami bo Duży spi my też troche spimy bo lubimy ;))) Ja to nawet troche pomruczałem coby jej smutno nie było a wy też obczajcie ten ksienżyc może jakie szczęscie z tego bendzie Morfie dla nas zdrowie a dla reszty dobre domki pozdro Rokita

  2. Dziś Międzynarodowy Dzień Czarnego Kota. Tak podaje Radio Katowice. Więc ja Bella znaczy Luśka, czarny kot świętuje i życzę wszystkim kotom zdrówka, dobrej zabawy, nieustającej miłości i opieki Dużych. Każdy czarny kot czuje, ze jest super !

Skomentuj

