Znikający anioł i okruchy.

Święta to niby taki anielski czas. To my dostali od kociolubnych sąsiadów pjerniki anioły i inne tam śfiąteczne kształty. Duzi anioła se powiesili nad kuchenką.

Możecie obczaić, że był, na szafce se wisiał i miał wieszadełko i wziął zniknął:

p1180459

Ja żem wjedział, gdzie odleciał anioł, ale niech Duzi mają święta i se poszukają. Szukali. Paczka z pjernikami była porozwalana, z foli porozwijana a w środku leżały szczomtki anioła. Doczesne. Taki piernikowy trup.

Paczcie – po prawej aniołowe truchełko.

no i jedyne co ocalało to choinka z piernika, bo wysoko wisi. I tera tak: kto to zrobił?

Opstawiamy tUstą Zuzannę. Ale nikt jej nie złapał a na gębie nie ma okruchów. I tak wjem, że to ona. Bo ona z biedy się kiedyś nauczyła jeść fszystko a słodkie i dżemy to osobliwie lubi nadal. Ja bym anioła nie ruszył. Babie Milejdi to by trzeba było pokruszyć i zanieść w talerzyku z porcelany do łóżka. Iskierka woli se spać i jeść bażanta a pacjentka Aster nie wlezie. Czyli Zuzanna. Chyba, że ktoś myśli inaczej?

Pilnujecie sfoich aniołów, jak jakie macie.

 

 

8 myśli nt. „Znikający anioł i okruchy.

  1. Baba Zuzanna, Ty sie nie daj! Że te Duże som wredne i ciongle kota o fszystko podejrzewajo, to wiem, bo mam to na co dzień w domu* Ale żeby Twój kumpel Morf jakieś aluzje rzucał?!
    Pamiętaj Zuzanna – rób to co ja – nikt Ci niczego nie udowodnił i za łapkę Cię nie złapał, więc się NIGDY DO NICZEGO SIĘ NIE PRZYZNAWAJ! A jak Cię złapio za łapkę, to mów, że to nie Tfoja łapka. Taki jeden tak kiedyś w filmie powiedział i on miał rację. No!
    To ja Ci mówie, Seven

    *Np. fczoraj jak wrócili do domu, znaleźli na podłodze rozbity wazon i twierdzili, że to ja zżuciłem. Zupełnie nie wiem na jakiej podstawie…

  2. Zuzanna naruszyła. I miała rację! Piernikowy anioł jest do jedzenie a nie do wiszenia! A Duzi powinni dziękować, że ich przed grzechem obżarstwa i tuczeniem się uchroniła, o.

  3. Morf na słodkościach się niw znasz?😉 nie samymi śledziami kot żyje.Zuzanno ja to rozumiem bo sam obgryzłem Dużym babkę piaskową bo taka samotna stała na talerzu .Najpierw ją lizałem na pocieszenie,ale potem się zapędziłem w czynach
    Filip słodki chłop

  4. Zuzanna z narażeniem życia testowała, czy pierniki nie będą szkodliwe dla Dużych. Kot musi znać się na wszystkim. I o wszystkich musi zadbać. Wszystkiego musimy ich nauczyć: czyszczenia kuwet, aportowania zabawek, napełniania miseczek, miziania, systematyczności w odkłaczaniu …. No wszystkiego! Ledwo nadążamy.

  5. U nas sa 4 aniołki. Diabełki? Czorciki? Psujki? Wszędobylskie istotki? Pożeracze wszystkiego? Jeden, znajduch niebieskooki nawet skonsumował kiedyś myszkę zabawkę kocia i skończyło sie na gnaniu do weta. Tak wiec pilnujemy aniołków 😄

  6. Ja bym raczej podejrzewała Mikołaja, bo kazdemu daje , a nikt go nie częstuje. Albo że konkurencja – bo u mnie w dzieciństwie chodził 6.XII Mikołaj,a w Wigilię Aniołek.

Skomentuj

