postanowienie noworoczne.

no właśnie, ale nie jakiś gUpie, że schudnę albo nie bendę jadł cukierasów.

MĄDRE postanowienie mamy.

ISKIERKA niech znajdzie dom przez WJELKIE „D” z człowiekami przez WJELKIE „CZ”.

Na zawsze. Dobry.

Paczcie na Iskierkę:

img_42661

I jeszcze więcej Iskierki. Zdrowa, śliczna, dojrzała  i strrrraaaasznie miła. I żarłoczna 🙂 i kocha spać w łóżku. I spokojna wjelce. Tylko tak: nie słyszy i czasem jej się nóżki poplątają ale spoko, na kanapę włazi po stołeczku. I na łóżko. Jak ją kto pozna osobiście i ponosi na rękach to się zakochuje. Fotogeniczna to nie jest. No…

Ale całkiem fajna Baba Iskierka.

ot i tyle i zdrowia se i Wam życzymy i żeby było dobrze i normalnie. By było git.

A co do poprzedniego wpisu – TAK to miska Baby Milejdi, co po operacji wyrywania chorych zębów do siebie doszła i słabo – ale JE 🙂

Dobrego roku życzymy.

 

6 myśli nt. „postanowienie noworoczne.

  1. Żeby Iskierka Dom znalazła tak jak ja kiedys,Widzisz Morf mnie już blisko TM,byłem na kroplówach…Oj nie lubie jesć też już nie lubie nawet krewetek,nery mi siadły Duża i Wet jeszcze walczą ale mi się najlepiej spi w sobote podobno następna kroplówa postaram się bowiem że Duża będzie płakała ale może za TM są motyle i ćmy co je uwielbiam a pózniej poczekam na moich Dużych bo Oni tam do mnie przyjdą,ale nie poddam się łatwo jeszcze walcze pozdro Morf:) Rokita

    • Ja piszę dopiero od niedawna, ale Matka czytała nam wszystkie wpisy Kefira i Morfeusza i komentarze też. Więc jakbym Cię, Rokita, trochę znał. I smutno mi, że jesteś bardzo chory. Ale tak sobie myślę, że szczęśliwe są koty, które są kochane i o które rodzina walczy, jak długo się da. Po których płacze i o których potem pamięta ze wzruszeniem, bo tyle radości i miłości otrzymała od swojego kota. Ty jesteś takim szczęściarzem.

  2. My też życzymy Wam udanego Nowego Roku.Żeby Iskierka cud dziewuszka była zdrowa i dom znalazła.Wam wszystkim zdrowia i jeszcze raz zdrowia😍

Skomentuj

