Dla magdalena99

Duża magdalena99 napisała w komentarzu do poprzedniego wpisu, że chce płaszczyk mój obczaić – proszę bardzo – zdjęcia nie z tej zimy ale ten sam płaszczyk.

Nabyła mje Duża na bazarku na koty. I jest wielce git, pasuje, grzeje, ja se chętnie go przywdziewałem na dłuższe spacery, tera to ja jak na fajkę, znaczy na krótko wyskakuję  bez płaszcza trawę skubnąć i rzygnąć.

7 myśli nt. „Dla magdalena99

      • Ta Duża najwyraźniej się nie zna. Ja żadnego starczego brzucha nie widzę. Nazwać Cię starcem, toż to potwarz! Ty jesteś super kocurro w kwiecie wieku.

      • Morfie, wcale nie masz starczego brzucha. Co najwyżej obszerne futerko. A zimą dobrze jest mieć obszerne futerko. Moja baba Zuzia też ma obszerne futerko. Ja mniej. Trzym się ciepło.

  1. Oh Morf wyglondasz super kiedys taż miałem brzucha ale tera go nie ma ubranka też nie poczebuje bo nie wychodzem mnie siem nie chce lubiem kaloryfer i parapet,a tera Ci powiem jak załatwiłem moich Dużych nie jadłem nie piłem i Duża płakała że siem mencze i mówiła że to jest uporczywa terapia czy jakos tak i ona też by nie chciała jak by chorowała żeby robić cos na siłe.Cos mówiła o wecie i tym zaszczyku no i wczoraj zjadłem kurczaka i chrupy i dzisiaj też zjadłem. Duża mnie zrobi dzisiaj tom kroplówe bo umie i nie musze do weta:))Pozdro Rokita

Skomentuj

