Jak mje krew zalała.

Zmroziło Wam krwiobieg, no nie?

A było tak: żem jak zawsze szukał se mjejsca. Mam tych miejsc  w cholerę w domu ale prawdziwą magję mają te, gdzie ktoś siedzi.

No to obczajam komodę – trzy budki i legowisko. Wszystko puste. Ale, ale….. w jednej budce siedzi Baba Milejdi, co jest chuda i stara i się wtopiła w tło budki. Żem na nią paczył wymownie, żeby se poszła. Zwykle jak tak patrzę to jestem przekonujący i se idą z hukiem.

Ale Baba siedzi i nic. Potem Baba zaczęła syczeć a ja żem się paczył dalej, może trzeba jej wjęcej argumentów.

A potem to tylko pamiętam, że żem zleciał z komody i na podłodze była krew i na gębie żem też mjał krew. Duża zrobiła akcję straszliwą reanimowania mje i obczaiła szybko, że mje Baba walła w oko jedne co je mam. Jakoś tak sprytnie, że żem se krwią broczył.

Zrobiła mje pjerwszą pomoc i obczajenie oka a potem żem zaliczył oglądanie oka u weta przez takie światełkowe mikroskopy. Teraz mi oko kropią i leczą i się ślicznie goi. Ale dlaczego mje to spotkało?

Jakbym to ja był winny, a Babie nic nie zrobili tylko tańczą nad nią, żeby jadła a ja i moje oko się czujemy pokarani za wybryk Baby.

Żem się w końcu tylko patrzył.

7 myśli nt. „Jak mje krew zalała.

  1. Morf, to straszne co Cię spotkało, i to bez powodu. Współczujemy i życzymy, by oko szybko się zagoiło. Ale Babie nie miej za złe, pewnie się zdenerwowała, ona jest przecież stara i chora.
    Tymek, Ryś i Duża

  2. Morfie, bo Ty patrzyłeś a to paczeć czeba, paczeć..Stara baba nie zrozumiała oczywistych sygnałów, najważniejsze by miała teraz poczucie winy i dała Ci szybko i w spokoju wyzdrowieć

  3. OJ bardzo siem przejelismy my wszystkie i nasze Duże,a moja Duża też ma chore oko bo jej cos tam wlazło i ma krople od wczoraj i nie może paczeć ,ale tylko na jedno bo ma jeszcze drugie i na nie paczy.Morf czymamy łapki coby było wszystko dobrze z Twoim okiem

Skomentuj

